استایل های پیشنهادی با شلوارهای راه راه ! شلوارهای راه راه و طرح دار جزو ترندهای سال 2018 هستند.اما مشکلی که این قبیل لباس ها دارند این است که به راحتی با لباس های دیگر تلفیق نمی شوند.ما در این مطلب 4 استایل پیشنهادی با شلوارهای راه راه را برایتان بازگو خواهیم کرد با ما همراه باشید :

1-استایل اول

یک قانون  در مورد تلفیق شلوارهای راه راه با لباس های دیگر وجود دارد و آن این است که شما می توانید با توجه به رنگ راه راه شلوارتان شومیز و یا تی شرت های خود را انتخاب کنید.اگر چنین رنگ لباسی ندارید ،می توانید نزدیک ترین رنگ به آن را انتخاب کنید.استایل اول با استفاده از یک شلوار راه راه با رنگ روشن و یک تی شرت طوسی رنگ انتخاب شده است.این استایل یک استایل راحت و روزانه است.

استایل های پیشنهادی با شلوارهای راه راه

2-استایل دوم

یکی از بهترین رنگ هایی که با تناژ زرد هماهنگی دارد ،رنگ سبز است اما رنگ قهوه ای نیز می تواند انتخاب فوق العاده ای باشد.از ترکیب کردن رنگ ها با یکدیگر هراس نداشته باشید ،رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید تا به نتایج فوق العاده ای دست یابید.این استایل نیز یک استایل راحت و روزمره برای مهمانی های آخر هفته شماست.

استایل های پیشنهادی با شلوارهای راه راه

3-استایل سوم

یکی از رنگ های مورد علاقه در تابستان ،رنگ سرخابی است.شما با استفاده از این رنگ می توانید نگاه همه را به سوی خود جذب کنید.یکی از بهترین رنگ هایی که با سرخابی ترکیب می شود برخلاف باور عموم رنگ قرمز است.شما در این استایل تلفیق زیبای این دو رنگ را مشاهده می کنید.

در ادامه بخوانید :

با شلوارهای ترند سال ۲۰۱۸ و اقسام آنها آشنا شوید !

با کفش های ترند تابستان در سال ۲۰۱۸ آشنا شوید !

استایل پیشنهادی :چگونه در عین باحجاب بودن شیک دیده شویم ؟

۴ استایل پیشنهادی با لباس هایی با طرح های گلدار برای آخر هفته

چگونه بدون پرداخت هزینه شلوار جین های مطابق مد و ترند سال داشته باشیم ؟؟

استایل های پیشنهادی با شلوارهای راه راه

4-استایل چهارم

استفاده از یک تی شرت سفید همراه با شلوار راه راه همیشه گزینه ای بدون ریسک است که می تواند به خوبی زیبایی استایل تان را نشان دهید.شما در ادامه می توانید از کفشی طرح دار برای اتمام استایلتان استفاده کنید.

استایل های پیشنهادی با شلوارهای راه راه