استفاده از اینستاگرام پس از تمام کردن رابطه ، سمی مهلک است!!! وقتی به رابطه عاطفی تان پایان می دهید، بسیار تکانشی و بی فکر عمل کرده و در شرایطی نیستید که بتوانید تصمیم درست را بگیرید و ممکن است پست هایی بگذارید که در حالت عادی آنها را منتشر نمی کردید. 

در واقع در روزهای پس از تمام کردن مغز شما دستور به انجام کارهایی میدهد که در روزهای خوشتان هرگز آنها را انجام نمی داید.

استفاده از اینستاگرام پس از تمام کردن رابطه

متاسفانه باید بگویم که مشروب خوردن شما و دوستانتان و پست کردنش در شبکه های اجتماعی برای دیگران اصلا جالب نیست. مطمئنا اگر تمام نمی کردید و حال دلتان خوش بود چنین ویدئویی را پست نمی کردید!!!
این گزارش هم درست به همین قسمت تمام کردن اشاره میکند. اینکه اگر تمام کردید در شبکه های اجتماعی چه واکنشی از خود نشان بدهید!!!



امروز میخواهم روش های بهتر از بلاک کردن و توییت غمگین کردن پیشنهاد بدهم. پس از تمام کردن شبکه های اجتماعی تان را ببندید!!! از یکی از دوستان مورد اعتماد خود بخواهید که پسوردتان را تغییر دهد و تا جایی که می توانید هرگز به سراغ این شبکه ها نروید.

این بهترین کار ممکن برای شماست. حداقل برایتان آرامش آورده و ریسک پست کردن چیزهایی که بعدا از دیدنشان پشیمان می شوید را پایین میاورد. با این روش نگران این نیستید که برخی از دوستان زیادی کنجکاوتان سر از زندگی تان در بیاورند!!!!

شبکه های اجتماعی تان را ببندید!!!

بستن شبکه های اجتماعی تان فواید فوق العاده ی دیگری هم دارد. دست خودتان نیست؛ اما اگر پس از تمام کردن هم چنان به فالو کردنش ادامه دهید مجبود می شوید هر بار عکس ها و استوری هایش را ببینید و بدتر از این عکس را لایک هم می کنید!!!

چرا؟ صرفا به این دلیل که می خواهید ثابت کنید تمام کردن چندان هم حالتان را بد نکرده! این زجر هم چنان ادامه پیدا می کند تا اینکه پیشنهاد ما را عملی کنید و یک بار برای همیشه و تا زمانی که می توانید شبکه های اجتماعی تان را ببندید!!!

ممکن است در حین پست کردن از خود بپرسید: اگر این عکس و پست کنم با خودش چی فک می کنه؟ راه حل شما فقط همین جاست؛ شبکه های اجتماعی لعنتی تان را ببندید!!!

نکته این جاست که مردم نمی دانند استفاده از شبکه های اجتماعی یعنی نوعی اتصال. شما با طرفتان تمام می کنید تا اتصالی در کار نباشد و پس از این با فالوو کردن و لایک کردن عکس ها به نوعی دیگر از ارتباط ادامه می دهید.

از خودتان بپرسید آیا واقعا این شبکه های اجتماعی حالتان را بهتر می کند؟ برخی معتقدند با دیدن عکس های دیگران امید به زندگی برایشان بیشتر می شود. با دیدن عکس های کنسرت و شادی دیگران به این فکر می افتند که زمانشان را اینگونه سر کنند.

اما اگر از آن دسته هستید که با دیدن این عکس ها افسرده تر و نا امید تر می شوید ، معطل نکنید و شبکه های اجتماعی تان را ببندید.



تجربه ی یکی از شما…

یکی از دوستانی که در این مورد با مجله ی «دوستت دارم های عمودی» مصاحبه کرده گفته است که با دیدن عکس های طرف مقابلش قلبش به درد می آمد.

او با دیدن یکی از این عکس ها از درون فرو ریخته و قلبش آنقدر آسیب دیده که از خود می پرسد اگر با دیدن عکس او اینقدر ناراحت می شوم آیا واقعا از لحاظ احساسی با او تمام کرده ام؟

پس از پرسیدن این سوال بلافاصله شبکه های اجتماعی اش را می بندد و سرانجام آرامش را حس می کند.

اگر شما هم مثل خیلی های دیگر پس از تمام کردن مدام عکس های طرف مقابلتان را چک می کنید باید بدانید که اینکار نه تنها مداوایی برای دردتان نیست بلکه او را به شما بیشتر یادآوری کرده و زمان جدا شدن و فراموشی تان را طولانی می کند.

کاملا درک میکنم که هدف تجدید خاطرات و فهمیدن این مسئله است که واقعا کجای کارتان ایراد داشت، اما ؛ نه !!! اینکار برای شما پاسخی نخواهد داشت!!!
خود من هم اسیر همین مشکل بوده ام! چه ساعت هایی که تلف نشد برای دیدن عکس های مردانی که روزی خاطرات خوشی می ساختند. می شد از این ساعت ها برای کلاس های سفال گری استفاده کنم یا حتی یک داستان بنویسم !!!

چک کردن و آنلاین بودن فقط حالم را بدتر کرد!!!

خودتان را گول نزنید! من بهتر از شما می دانم که حتی پاک کردن شبکه های اجتماعی هم جلوی دیدن عکس هایش را نخواهد گرفت! اینکه آنلاین باشید ، اسمش را در گوکل سرچ کنید و منتظر بمانید تا صفحه لود شود با چک کردن عکس هایش در اینستاگرام تفاوتی ندارد! شاید بدتر هم باشد!!!
آن روی سکه را هم بگویم!! اگر فکر میکنید آنلاین بودن و پست گذاشتن در شبکه های اجتماعی جوری که انگار خیلی خوش هستید، با دوستانتان خوش می گذرانید و ککتان هم نمیگزد برای شما بدتر از چک کردن دائمی عکس ها خواهد بود!!!

دروغ دردی از شما دوا نخواهد کرد!!! تنها رابطه ی نا سالم شما ادامه پیدا خواهد کرد و زمان لازم برای آماده شدن و پذیرفتن فردی دیگر را طولانی تر خواهد کرد!!!



آفلاین شدن و بستن شبکه های اجتماعی مثل تیری نقره ای در قلب شماست که در ابتدا آزارتان میدهد!

من هم در جریان هستم! اما به یاد داشته باشد پس از گدشت زمان حال دلتان بهتر می شود، خوابتان تنطیم می شود، و زمان ارزشمندتان صرف کارهایی می شود که تا به حال خبری از وجودشان نداشتید.

بر اساس گزارشاتی که در مجله ی شادی در سال 2016 چاپ شده گذراندن وقت در شبکه های اجتماعی برای اکثریت تنها افسردگی و تنهایی به ارمغان می آورد.

تنهایی ناشی از شبکه های اجتماعی برای کسی که به تازگی عزیزش را در رابطه ای ترک کرده دو چندان خواهد بود.

لطفی در حق خودتان بکنید! در خلوت خودتان فضایی برای آرامش و فراموشی ایجاد کنید! با پست کردن عکس های مشروب خوردن و گریه های شبانه دردی از شما دوا نخواهد شد.

چرا که خودتان هم بهتر می دانید این پست ها برای خودتان نیستند!!! صرفا پستشان کرده اید که توجه طرف مقابلتان را جلب کنید! این یعنی ادامه ی درد؛ نه درمان!! به دنبال درمان باشید!!!!