میراث ما برای آینده چه خواهد بود ؟

برند مطرح استلا مک کارتنی برای کلکسیون پائیز و زمستان 2017/2018 با این شعار که اسراف و جنون تا چه حد ؟ نظر طرفداران محیط زیست را به خود جلب کرده است. همچنین مک کارتنی در ادامه می گوید : آیا می دانستید که توشه ما برای نسل آینده چیزی جز توده ای زباله نیست؟ این برند که فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده است در پرسیدن این سوال کاملا هدف خویش را مشخص کرده است و آیا به راستی درست نمی گوید ؟؟

هر سال 300 میلیون تن پلاستیک تولید می شود و هرکدام از آنها فقط یک بار مورد استفاده قرار می گیرند. زباله های پلاستیکی به اندازه 8 میلیون، دریا ها و اقیانوس ها را تهدید می کند.

در ادامه بخوانید :»

هفتادمین سالگرد برند Dior و افتتاح نمایشگاهی به نام “طراح رویاها “

پرادا یک گیره کاغذ طراحی کرده است که قیمت آن شوکه کننده است 

محققان اعتقاد دارند که دریا ها در چند سال اخیر بیشترین آسیب را از زباله های پلاستیکی دیده اند، اما ما همچنان به استفاده از آنها و تولید ادامه می دهیم.

استلا مک کارتنی

هنرمند سوئیسی به نام  Urs Fischer نیز با مک کارتنی موافق است و در این زمینه می گوید : ناپیوستن در این موضوع و شعار مهم محیط زیستی با استلا ، غیر ممکن است.

استلا مک کارتنی می گوید:در این کمپانی ،این که چه کسی خواهید بود و چه وظیفه ای برای حفظ محیط زیست را بر عهده خواهید داشت مورد بحث گذاشته ایم .هر قدرتی که ما انسان ها به وجود آوریم باز به خود ما برمی گردد و برعکس .ما در حال حاضر فقط می توانیم در کره زمین زندگی کنیم و از کره و موجودات دیگر بی خبریم پس باید به خوبی از آن مراقبت کنیم .

مواجه شدن با این واقعیت وحشتناک توسط هارلی ویر در سواحل شرق اسکاتلند عکاسی شد.در شو این برند مطرح دوستدار محیط زیست افرادی مانند Brigit Kos, Iana Godnia ve Huan Zhou بر روی صحنه حضور داشتند. 

در ادامه بخوانید : همکاری جدید برند گوچی با Coco Capitán این بار نیز نظر همه را به خود جلب کرد !