Pixar و Ghibli قصد همکاری دارند؟

واقعا استودیو جیبلی و پیکسار همکاری می کنند؟ استودیو جیبلی به تازگی تصویری توی صفحه توییتر رسمی خودش منتشر کرده. این تصویر مربوط به انیمیشن کارخانه هیولاها 2001، ساخته شده توسط استودیو Pixar است. اما نکته جالب این تصویر حضور توتورو (کارکتر انیمه My Neighbour Totoro) که به عنوان لوگوی استودیو جیبلی شناخته میشه در کنار سالیوان و مایک، شخصیت های کارخانه هیولا ست، که از احتمال همکاری استودیو جیبلی و پیکسار خبر میده.

مطلب پیشنهادی: بهترین موسیقی های متن استودیو جیبلی را بشنوید!

توتورو، لوگوی جیبلی

در این تصویر توتورو، غول دوست داشتنیه جیبلی رو میبینیم که زیر باران و با یک چتر منتظر اتوبوس است. احتمالا طرفداران قدیمی استودیو جیبلی نسخه اصلی و پوستر انیمه “همسایه من، توتورو” را به خوبی به خاطر میارن. پوستری که در اون توتورو در کنار خواهران مِی و ساتسوکی ایستاده. اما حالا در این تصویر که 13 ماه می منتشر شده “مایکل وزاوفسکی” و “جیمز سالیوان” کارکتر های اصلی Monsters Inc 2001 جایگزین شدن.

بهترین موسیقی های متن استودیو جیبلی

استودیو جیبلی این تصویر رو بدون هیچ عنوان یا توضیح خاصی در صفحه رسمی توییترش منتشر کرد. و حالا این سوال برای طرفداران این دو استودیو انیمیشن سازی معروف مطرح میشه. “آیا احتمال همکاری بین این دو استودیو وجود داره؟”

ارتباط قدیمی پیکسار و جیبلی

البته این اولین باری نیست که این دو استودیو باهم برخورد می کنند. به عنوان مثال در انیمیشن داستان اسباب بازی -Toy Story- که در سال 2010 منتشر شد، به توتورو اشاره شد. یا این موضوع که هایائو میازاکی و جان لستر (کرگردان های این دو استودیو) از سال 1980 تا به الان رابطه دوستانه ای باهم دارند و در ارتباط اند.

با اینکه هنوز اسم هنرمندی که این تصویر کراس اوور تایید نشده، اما طبق گفته ها و شنیده ها این تصویر از مدت ها قبل در دفاتر استودیو جیبلی در توکیو نصب شده بوده. چرا که این تصویر قبلا در دسامبر سال 2019 در یک فیلم مستند که مربوط به صنعت انیمه در ژاپن بود، دیده شده.

تصویر زیر این جمله، همان تصویری است که دنیای انیمه و انیمیشن را هیجان زده کرده:

همچنین بخوانید: مانگای جدید سوئی ایشیدا Choujin X: بازگشت مانگاکای توکیو غول!