سلام به بکس علاقه مند به MMA بخصوص یو اف سی امیدوارم حالتون خوب باشه با یه وقفه طولانی مجدد با ویدیو کامل مبارزات یو اف سی برگشتم. خب بالاخره مبارزه استیپه میوچیچ با فرانسیس انگانو 2 و در یک بازی کاملا یک طرفه انگانو موفق شد میوچیچ رو در راند 2 ناک اوت کنه و انتقام خودش رو بگیره و قهرمان جدید دسته سنگین وزن یو اف سی بشه ! 

اتفاقی که مشخص بود میوفته و فقط انگانو احتیاج به زمان داشت تا توانایی ها و تکنیکش رو ارتقا بده! و حالا به قهرمان شدنش دوره جدیدی در تاریخ سنگین وزن یو اف سی قرار رقم بخوره چون که انگانو تمام ویژگی ها برای تبدیل شدن به یک آیکان و ستاره جهانی رو داره از فیزیک عجیب غریبش بگیر تا قدرت فوق العاده و زندگی نامه ای که قشنک عین یه فیلم میمونه !


همچنین تماشا کنید »

مبارزه کانر مک گرگور با داستین پوریر 2 در UFC 257 بصورت کامل!

مبارزه اسرائیل آدسانیا با پائولو کاستا در UFC 253 ؛ بصورت کامل


اینم در نظر بگیرید برخلاف بوکس که دسته سنگین وزن محبوب ترین دسته هست در یو اف سی محبوب ترین دسته وزنی دسته 155 پوند یا همون دسته سبک وزن هست جایی که حبیب قهرمان این دسته به تازگی اعلام بازنشستگی کرده و اون دسته الان هات ترین دسته وزنی یو اف سی هستش! 

اما حالا با قهرمانی انگانو به نظر میرسه دسته سنگین وزن یو اف سی به یه دسته جذاب و به شدت محبوب تبدیل بشه ! از همین الان بحث مبارزه جان جونز و انگانو مطرحه که اگه این اتفاق بیوفته اون بازی تبدیل میشه به پرفروش ترین مبارزه قرن یو اف سی !!!! 

بیش از این حرف نمیزنم و ازتون دعوت میکنم مبارزه استیپه میوچیچ با فرانسیس انگانو 2 را تماشا کنید. یادتون نره مارو به دوستاتون معرفی کنین!