اسم پسر ایلان ماسک و گریمز “X Æ A-12 ” است! ایلان ماسک صاحب کمپانی تسلا و اسپیس اکس است و به تازگی با دوست دخترش گریمز که یک خواننده کانادایی است، صاحب یک پسر شده است. آنها اعلام کردند که اسم پسرشان را “X Æ A-12” گذاشته است. بدون شک این عجیب ترین اسمی است که می توان برای یک انسان انتخاب کرد!


همچنین بخوانید:

ایلان ماسک و سهل انگاری در برابر کرونا؛ آمریکایی ها کرونا را دست کم گرفته اند!!!!

اینترنت برای همه ؛ اینترنت رایگان ایلان ماسک بزودی راه اندازی می شود!


اما X Æ A-12 به چه معناست؟ چرا این دو این اسم عجیب و غریب را برای فرزندشان انتخاب کرده اند؟ گریمز توضیح داده است: “X در این نام نشان متغیر مجهول است، همچنین Æ نشان کلمه هوش مصنوعی است که در بعضی زبانها مثل ژاپنی به معنی عشق است، همچنین A-12 مدل هواپیمای مورد علاقه من و ایلان است، همچنین A حرف اول آهنگ مورد علاقه من یعنی Archangel است”.

از این عجیب تر نمی شود! اگر هرکس دیگری به جز ایلان ماسک و پارتنرش می خواستند چنین اسمی را روی فرزندشان بگذارند، بدون شک به آنها برچسب روانپریشی می زدند و حضانت فرزندشان را هم به آنها نمی دادند!!! از شوخی گذشته، به نظر می رسد آنها نمی توانند اجازه ثبت رسمی این نام را دریافت کنند، هرچند پول و قدرت همیشه کار خود را خواهد کرد!

X Æ A-12 ششمین فرزند ایلان ماسک است. او از ازدواج قبلی اش دو فرزند دوقلو و سه فرزند سه قلو نیز دارد. این اواخر ایلان ماسک همیشه بهانه ای برای سر زبان ها بودن دارد، اما انتخاب این نام برای فرزندش به نظرم عجیب ترینش بود. نظر شما چیست؟

در ادامه بخوانید:

ایلان ماسک ادعا می‌کند که تراشه مغزی وی می‌تواند اوتیسم و اسکیزوفرنی را درمان کند 

فروپاشی در خانواده سلطنتی : مگان مارکل به کانادا بازگشت !