دومین اسپیکر مبتنی بر AI هوآوی

کمپانی هوآوی 2 روز پیش در مراسم رونمایی گوشی میت 20 در چین ، اسپیکر AI جدید خود را معرفی کرد. اسپیکر AI هوآوی به وضوح مشابه اسپیکر هوم پاد اپل است و دارای 4 دکمه ( تماس، قطع صدا و کنترل ولوم ) بر روی بخش بالایی خود است. بدنه نیز همانند هوم پاد بصورت استوانه ای و جنس بدنه نیز از پارچه است.

این اسپیکر دومین اسپیکر مبتنی بر هوش مصنوعی هوآوی است. ماه گذشته این کمپانی اسپیکر AI Cube مجهز به دستیار صوتی الکسا را معرفی کرد که این اسپیکر نیز از لحاظ ظاهری شبیه اسپیکر گوگل هوم بود، با این تفاوت که کمی کشیده تر است و اصلا هم مربع شکل نیست! (فازشون معلوم نیست چیه!)

اسپیکر AI هوآوی با طراحی به سبک اسپیکر هوم پاد اپل !

بر خلاف AI Cube ، این اسپیکر AI جدید هوآوی مجهز به دستیار صوتی Xiaoyi هوآوی است، و بر خلاف هوم پاد 350 دلار قیمت ندارد بلکه قیمت آن تنها 60 دلار است!!!


همچنین بخوانید »

۷ عدد از بهترین اسپیکرهای بلوتوث قابل حمل زیر ۲۵۰ دلار


کمپانی هنوز بصورت رسمی خبر از انتشار این اسپیکر در سراسر جهان نداده و با توجه به زبان دستیار صوتی که چینی است باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا کمپانی زبان انگلیسی را به این دستیار صوتی اضافه میکند یا خیر !

اسپیکر AI هوآوی از تکنولوژی صوتی کمپانی قدرتمند و مشهور دانمارکی Dynaudio بهره می برد و همچنین از الگوریتم اکولایزر خود کمپانی هوآوی  “Histen” برای ارائه صدای با کیفیت و شفاف استفاده میکند. این اسپیکر  2.25 اینچی های فای ، مجهز به یک درایور 10 وات، 6 میکروفون و قابلیت تشخیص و تفکیک صدای اعضای خانواده است که در دو رنگ سفید و خاکستری عرضه می شود.

همچنین بخوانید »

اسپیکر وایرلس MRx از کمپانی Ruark Audio محصولی جذاب برای علاقه مندان به دیزاین

‫بنگ اند اولافسن‬‎ به شما امکان تبدیل اسپیکرهای قدیمی به اسپیکر وایرلس را می دهد !

اسپیکرهای قدیمی خود را تبدیل به اسپیکر بلوتوث استریو کنید!