اشتباهات رایج در آرایش !شما می توانید با انجام اشتباهات روزانه در روتین زیبایی تان باعث مسن و یا خسته دیده شدن صورتتان گردید.اما در روتین زیبایی خود باید چه نکاتی را رعایت کنیم ؟ یا چه اشتباهاتی را نباید انجام دهیم ؟

1-آرایش زیاد نکنید

آرایش زیاد باعث می شود که شما 5 سال بزرگتر از سن واقعی خود دیده شود.استفاده همزمان از ریمل ، سایه ، چشم و رژلب پر رنگ باعث می شود شما آرایش غلیظی داشته باشید.به همین دلیل باید از رنگ های پاستل در آرایش خود استفاده کنید.و همیشه به اندازه آرایش کنید.

2-موهای خود را باز بگذارید.

اشتباهات رایج در آرایش

به جای جمع کردن موهای تان می توانید آن ها را کمی حالت دار کرده و یا به فرم طبیعی باز بگذارید.استفاده از موها به حالت طبیعی باعث زیبا تر دیده شدن تان می گردد.شما بدون در نظر گرفتن فرم صورتتان می توانید به راحتی از این مدل مو استفاده کنید.


همچنین بخوانید :


3-هنگام استفاده ار رژگونه دقت کنید

اشتباهات رایج در آرایش

رژ لب و یا رژگونه یکی از مهمترین عناصر روتین زیبایی ما هستند.اما در صورت عدم استفاده صحیح ممکن است مانند عروسکی با رژگونه صورتی دیده شویم.برای داشتن آرایش طبیعی بهتر است تکنیک های زدن رژگونه را یاد بگیریم .برای این منظور می توانید به مطلب تکنیک های زدن رژگونه بر اساس فرم صورت ! مراجعه کنید.

4-شانه و برس های خود را بشویید.

اشتباهات رایج در آرایش

هر چیزی که با پوست شما در تماس است باید به خوبی شسته و ضدعفونی گردد.زیرا بر روی شانه و برس ها مقدار زیادی چربی مو و شوره وجود دارد که باعث تجمع باکتری ها می گردد از این رو شستن آن ها دارای اهمیت فراوانی است.

5-به تاریخ محصولات آرایشی دقت کنید.

اشتباهات رایج در آرایش

گاهی اوقات ما این نکته را فراموش می کنیم که محصولات آرایشی نیز دارای تاریخ انقضا هستند.و ممکن است به دلیل تماس نزدیک با چشم و دهان باعث بیماری های آلرژیک زیادی شوند.از این رو همیشه هنگام خرید محصولات بهداشتی به تاریخ انقضا آن ها دقت کرده و یا اگر لوازم آرایشی شما تاریخش گذشته آن را به دور بیاندازید.