ویژگی بسیار ارزشمند برای آهنگسازان، ساند دیزاینر ها و تولید کنندگان محتوای صوتی (پادکست) !

از حالا اشتراک گذاری آهنگ از ساندکلاد در استوری اینستاگرام امکان پذیر شد ! این ویژگی دیروز در بلاگ ساندکلاد معرفی شد. برای اشتراک گذاری آهنگ از ساندکلاد در استوری اینستاگرام، آهنگ مورد علاقه خود را در اپ ساندکلاد انتخاب کنید، سپس بر روی آیکون اشتراک گذاری / Share تب کنید، سپس در منو باز شده با توجه به گوشی که استفاده می کنید (آیفون یا اندروید) بر روی آیکون اینستاگرام یا گزینه “Share to Instagram Stories” تب کنید، با تب بر روی این گزینه استوری اینستاگرام باز می شود و کاور آهنگ به عنوان تصویر پس زمینه به همراه استیکری با لوگو ساندکلاد و مشخصات آهنگ نمایان می شود. 


همچنین بخوانید »

نمایش نام ترانه سرا و آهنگساز در اسپاتیفای در دسترس کاربران ios قرار گرفت

با پلی لیست محبوب اسپاتیفای خود صبح ها از خواب بیدار شوید !

Hands of the Arctic آهنگ اختصاصی تام یورک برای سازمان صلح سبز را گوش کنید + ویدیو


ویژگی مشابه این سرویس در ماه می 2018 توسط پلتفرم اسپاتیفای معرفی شد، همچنین قابلیت انتخاب آهنگ بصورت مستقیم در استوری را اینستاگرام چندی پیش معرفی کرده بود! قابلیتی که به شما انتخاب آهنگ از میان هزاران آهنگ پیشنهادی توسط اینستاگرام را به شما میداد.

بعد از ورشکستگی مالی ساندکلاد در سال 2017 و اخراج چهل درصد از نیروی کاری خود و جذب سرمایه گذاران جدید ، این کمپانی برای بقاء در بازار رقابت دست به تغییرات و اضافه کردن ویژگی های جدیدی به پلتفرم خود کرد. که از جمله آنها می توان به » درآمدزایی از ساندکلاد برای آهنگسازان، دی جی ها و ریمیکسر ها، ساخت پلی لیست شخصی همانند اسپاتیفای ، امکان میکس مستقیم آهنگ ها از ساندکلا بوسیله نرم افزارهای Djing و … اشاره کرد.