اطلاعات تکمیلی انیمه The Day I Became a God اثر جدید Jun Maeda منتشر شد! جون مائدا در پاییز 1399 با داستانی جدید باز می گردد!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. یک ویدیوی زنده تبلیغاتی به همراه یک پوستر برای انیمه The Day I Became a God به استریم در آمده و پخش شده است. در این ویدیو اطلاعات زیادی از این انیمه مورد انتظار منتشر شده است. برای خواندن اطلاعات تکمیلی انیمه جدید Jun Maeda همراه مجله وارونه بمانید!

شما می‌توانید تریلر انیمه The Day I Became a God را از یوتوب مجله وارونه تماشا کنید.


اسامی صداپیشگان معرفی شده انیمه The Day I Became a God

  • Ayane Sakura در نقش Hina
  • Natsuki Hanae در نقش Yōta Narukami
  • Yui Ishikawa در نقش Kyōko Izanami
  • Ryohei Kimura در نقش Ashura Kokuhō
  • Yūki Kuwahara در نقش Sora Narukami

Jun Maeda با نوشتن فیلمنامه این اثر ارجینال خالق آن به حساب می آید. Yoshiyuki Asai نیز کارگردانی انیمه را بر عهده دارد. انیمیت انیمه روزی که به خدا تبدیل شدم در استودیو P.A. Works انجام می شود. Manabu Nii طراحی این کارکتر های ارجینال را بر عهده داشته. MANYO و Jun Maeda نیز در حال ساخت موسیقی این اثر می باشند. Kurumi Suzuki نیز کارگردان هنری این اثر می باشد.

خلاصه منتشر شده از  داستان انیمه Kamisama ni Natta Hi

اطلاعات تکمیلی انیمه جدید Jun Maeda

یک روز در آخرین تابستانی که Yōta Narukami در دبیرستان می گذراند، سرو کله دختری به اسم Hina به طور ناگهانی پیدا می شود. Hina خود را خدایی که همه چیز را می داند معرفی می کند. Hina به Yōta گیج شده می گوید که دنیا بعد از سی روز آینده به پایان می رسد. Yōta بعد از دیدن قدرت های Hina او را باور می کند. Hina قرار است تابستان پر ماجرایی را با Yōta پشت سر بگذارد، تا آخرین تابستان دنیا برای او به یاد ماندنی شود!


همچنین در مجله وارونه علاوه بر انتشار تریلر رسمی انیمه The Day I Became a God بخوانید:


The Day I Became a God سومین اثر ارجینال جون مائدا می باشد. اولین اثر او در سال 2010 با نام Angel Beats! و دومین اثر او در سال 2015 با نام Charlotte منتشر شده اند. اولین بار ساخت این انیمه با پخش یک ویدیویی تبیلغاتی کوتاه تایید شد. در آن ویدیو به بازگشت جون مائدا بعد از پنج سال با یک اثر ارجینال دیگر اشاره شده بود. شما می توانید این ویدیو را از مجله وارونه تماشا کنید. انیمه Kami-sama ni Natta Hi در ماه اکتبر 2020 معادل پاییز 1399 شروع به پخش خواهد کرد. اثر جدید جون مائدا از شبکه های Tokyo MX، Gunma TV، Tochigi TV، BS11 و ABC TV بر روی آنتن خواهد رفت.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

جون مائدا برای ساخت رمان های تصویری مانند Kanon, Air, Clannad, و Little Busters! مشهور است. تمامی رمان های تصویری او تبدیل به انیمه شده اند. او به غیر از این رمان ها خالق دو مجموعه Charlotte و Angel Beats! می باشد. این نویسنده خلاق دستی هم در موسیقی دارد. او موسیقی متن رمان ها و انیمه های خود را خود نوشته است. البته متاسفانه جون مائدا از یک بیماری قلی رنج می برد. او به مدت پنج ماه در سال 2016 در بیمارستان بستری بوده است. او بعدا در همان سال اعلام کرد که به پیوند قلب احتیاج دارد. همچنین بعدا گفته بود که زندگی طولانی پیشه رو دارد و به نوشتن داستان های بیشتر ادامه می دهد!