توی این مطلب تمام اطلاعات منتشر شده از فصل دوم سریال The Mandalorian رو مروری میکنیم و باهم میبینیم که چه چیزهایی از ادامه این سریال جذاب میدونیم. همین اول کار بگم که میتونید نقد و بررسی فصل اول سریال The Mandalorian رو بخونید.

امسال اولین سریال لایو اکشن دنیای عظیم جنگ ستارگان منتشر شد و اگرچه کسی انتظارش رو نداشت، ولی به یکی از شگفتی های سال تبدیل شد و تونست اسم دیزنی پلاس رو به عنوان مدعی جدید عرصه استریم سر زبون ها بندازه و ثابت کنه برعکس ظاهر دیزنی پلاس که با دیدنش ممکنه بگید این مال بچه هاست، خیلی هم برای بزرگسالان برنامه داره!


ساخت فصل چهارم انیمیشن Castlevania تایید شد !

بهترین سریال های 2019 به انتخاب مجله وارونه

بهترین سریال های شبیه Westworld ؛ تکنولوژی، غرب وحشی، پیچیدگی مغز آب کن!

پنج دلیل برای اینکه باید سریال I Am Not Okay with This را ببینید؛ داستان غول بلوغ!


داستان سریال مندلورین توی بازه زمانی بین شکست امپراتوری کهکشانی و بوجود اومدن محفل یکم جریان داره؛ یعنی بین قسمت ششم و هفتم. جایی که شورشی ها تازه امپراتوری رو سرنگون کردن و هنوز همه چیز گل و بلبل نشده (البته هیچوقت قرار نیست بشه). مندلورین داستان که مندو صداش میزنن، یک شکارچیه که به شغل شریف جایزه بگیری مشغوله و توی کارش هم جزو کاربلدترین هاست. حالا اتفاقاتی میوفته که مندو وارد داستان های زیادی میشه و حتی با باقی مونده امپراتوری هم رو هم میبینه که ازش درخواست کمک میکن. دیگه بیشتر از این چیزی از داستان فصل اول اسپویل نمیکنم. بریم سراغ اطلاعات فصل دوم.

فصل دوم سریال The Mandalorian

کی فصل دوم سریال The Mandalorian پخش میشه؟

البته هنوز تاریخ رسمی ای برای انتشار فصل دوم اعلام نشده، ولی سازنده اصلی سریال یعنی جان فاورو گفته که فصل دوم برای پخش توی پاییز سال 2020 آماده میشه. از اونطرف باب ایگر، مدیر عامل کمپانی دیزنی هم گفته بوده که فصل دوم برای پخش توی ماه اکتبر برنامه ریزی شده، یعنی تقریبا یک سال بعد از فصل اول.

البته همه اینا برای زمانی بود که ویروس کرونا بلای جون همه دنیا نشده بود و هنوز مشخص نیست که این ویروس چقدر روی ساخت سریال تاثیر گذاشته.

بازیگرای این فصل

پدرو پاسکال که قطعا توی فصل دوم حاضره و شکی توش نیست. حضور دوباره بیل بر هم توی فصل دوم تایید شده؛ ایشون توی قسمت شش فصل سه حضور داشت (همون جایزه بگیر کچله). مایکل بین که با بازی توی اولین فیلم سری نابودگر شناخته میشه هم به بازیگرای فصل دوم پیوسته اما هنوز چیزی از نقشش معلوم نیست.

فصل دوم سریال The Mandalorian

ولی از همه مهمتر، خبری که همه طرفدارای پر و پا قرص استار وارز رو خوشحال کرد! رزاریو داوسون برای ایفای نقش آسوکا تانو به فصل دوم مندلورین پیوسته. توی این مورد نه که خود بازیگر مهم نباشه، ولی نقشی که میخواد ایفا کنه خیلی مهم تره! اگه سریال انیمیشنی star wars clone wars رو دیده باشید حتما آسوکا تانو رو میشناسید. آسوکا یکی از شخصیت های اصلی این سریال انیمیشنیه که فصل هفتم و پایانیش هم در حال پخشه و دیدنش به همه طرفدارای جنگ ستارگان پیشنهاد میشه، چون نه تنها از بهترین محصولات جنگ ستارگانیه، بلکه از بهترین سریال های انیمیشنی هم هست. تا یادم نرفته یه توضیحی درباره آسوکا هم بدم. توی سری جنگ های کلون، آسوکا تانو شاگرد آناکین اسکای واکر (دارث ویدر) بود و توی هفت فصل ماجراهای اون و استادش که در حال تمایل به سمت تاریک نیرو هست رو میبینیم. با حضور آسوکا توی فصل جدید میتونیم انتظار یکم نبر با لایت سیبر داشته باشیم که طرفدارای بخش جدای و سیث سری هم بیشتر از این فصل راضی باشن.

جینا کارانو برای ایفای نقش مزدور جذاب بازنشسته و کارل ویترز هم به عنوان رهبر جایزه بگیرها برمیگردن. میشه انتظار داشت جانکارلو اسپوزیتو هم با دارک سیبر (Darksaber) خودش برگرده.

فصل دوم سریال The Mandalorian

داستان

درباره داستان که دیگه هیچ اطلاعاتی نداریم و فقط با توجه به اطلاعات دیگه میتونیم یه خورده ریزه هایی از داستان رو در بیاریم. قطعا با حضور آسوکا و Moff Gideon که دارک سیبر رو توی دستاش داره، میتونیم منتظر برگشتن حال و هوای جنگ همیشگی نیمه خیر و شر نیرو یعنی جدای و سیث رو داشته باشیم.

از طرف دیگه فصل دوم بهترین زمانه تا اطلاعاتی درباره بیبی یودا بدست بیاریم و بفهمیم از کجا اومده یا اصلا ربطی به استاد یودای خودمون داره یا نه! خود شخصیت مندو هم میتونه گذشته بیشتری برای نشون دادن داشته باشه. بالاخره جایزه بگیر بودن کلی خاطره برای آدم میسازه. اصلا میتونیم ببینیم که موقع جنگ شورشی ها و امپراتوری، مندو داشته چیکار میکرده!


نظر شما درباره فصل دوم سریال The Mandalorian چیه؟ حتما توی کامنت ها بهمون بگید.