ال جی G7 ThinQ بهترین گزینه برای آهنگسازان و علاقه مندان به موسیقی

پرچمدار جدید LG، ال جی G7 ThinQ مجهز به اسپیکر Boombox خواهد بود. ال جی در گفتگوی خود با Engadget اعلام کرد G7 ThinQ مجهز به اسپیکریقدرتمند است که می تواند صدای بیس را تا 6 db (دسی بل) و حجم آن را تا دو برابر تقویت کند.

بنا به ادعای ال جی این اسپیکر از بدنه داخلی گوشی برای افزایش تشدید فرکانس بهره می برد (resonance chamber)، که این فضای در نظر گرفته شده برای تشدید و تقویت فرکانس حدود 10 برابر بزرگتر از گوشی های معمولی است. علاوه بر این، با توجه به نحوه طراحی این اسپیکر شما می توانید با قرار دادن گوشی بر روی یک سطح صاف باعث تقویت بیشتر بیس شوید.

ال جی G7 ThinQ مجهز به اسپیکر Boombox با قدرت بیس دو برابر خواهد بود

ویژگی های صوتی G7 ThinQ به همینجا ختم نمی شود! این گوشی نیز نظیر سایر پرچمداران ال جی مجهز به چیپست صوتی Hi-Fi Quad DAC  (پخش موسیقی با بالاترین شفافیت ممکن در بازه های مختلف فرکانسی) و قابلیت اعمال افکت های دیجیتالی است.

اما این همه داستان نیست و مهمترین ویژگی صوتی ارائه ویژگی DTS:X برای اولین بار در گوشی های هوشمند است. این فناوری صوتی یک کدک مبتنی بر صوت همانند Dolby Atmos است. فناوری DTS:X به شما امکان پخش صدا بصورت سراند سه بعدی را در کانال های مختلف می دهد و این فناوری در پرچمدار جدید ال جی امکان پخش فایل های صوتی را بصورت 7.1 DTS میدهد.

ال جی G7 ThinQ قرار است فردا 2 ماه می (12 اردیبهشت) در شهر نیویورک طی مراسمی بصورت رسمی معرفی شود.

در ادامه بخوانید