اکثر بانوان به انگشتر علاقه دارند و انگشتر برای آنها یک عضو جدایی ناپذیر است مخصوصا بانوان متاهل ولی آیا متناسب با فرم انگشتان دستتان انگشتر خود را انتخاب می کنید؟

اگر می خواهید انتخاب صحیحی در خرید انگشتر داشته باشید و زیبایی دستانتان را چند برابر کنید به نکات زیر توجه کنید.

1-اگر شما می خواهید برخی از معایب دستان خود را پنهان کنید انتخاب انگشتر با نگین بزرگ بهترین گزینه برای دستان شماست.بنابراین لکه ها، جای زخم، چین و چروک و نقاطی از دستتان را که دوست ندارید دیگران ببینند پنهان می کنید زیرا چنین انگشترهایی حواس مخاطب را پرت می کند.

2-دوست دارید انگشت های دستتان بلندتر به نظر برسد؟بهترین انتخاب برای شما استفاده از چندین انگشتر به صورت افقی یا انتخاب انگشترهایی با فرم هندسی است.

3-در سال های اخیر استفاده از دو انگشتر در یک انگشت بسیار رواج پیدا کرده است اما این شیوه مخصوص دستانی با انگشتانی بلند است.

4-اگر انگشتان و ناخن شما بلند است ,بهترین انتخاب برای انگشتان شما استفاده از انگشترهایی ظریف و تک نگین است.

5-اگر شما دارای انگشترهایی با نگین الماس یا برلیان هستید باید بدانید بهترین مکان برای استفاده از این انگشترها مهمانی های شبانه و مجلسی شماست نه سالن ورزش !

6-اگر شما از لاک های رنگارگ و پر زرق و برق بر روی ناخن هایتان استفاده کرده اید انتخاب درست برای شما استفاده از انگشترهایی ظریف و ساده است .

7-اگر شما قصد رفتن به یک جلسه کاری را دارید هرگز از انگشترهای بزرگ و خیره کننده استفاده نکنید .

8-اگر انگشتان دستانتان  کوتاه است از انتخاب انگشترهای بزرگ و متفاوت اجتناب کنید زیرا باعث کوتاه دیده شدن بیشتر انگشت شما می شود.

در ادامه بخوانید : بازگشت دوباره پارچه های گلدار به دنیای مد و فشن ! بهار و تابستان ۲۰۱۷