داشتن یک شریک زندگی ایده آل رویای بسیاری از بانوان است اما همه ما ویژیگی های منحصر به فردی داریم به همین دلیل می توانیم انتظارات متفاوتی از یکدیگر داشته باشیم. در این مطلب پیشنهادهایی برای  انتخاب شریک زندگی براساس ماه تولدتان جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید:

1-فروردین

شما به یک مرد نیاز دارید که بتواند یک زن قوی و پرشور را اداره کند و به همان اندازه که شما به او اهمیت می دهید ،به شما اهمیت دهد.این مرد باید بتواند شور و هیجان را به زندگی تان بیاورد همچنین طبیعی باشد و اهل ماجرا و به آزادی تان احترام بگذارد.

2-اردیبهشت

شما باید با کسی باشید که  از هر جنبه ای با روحیات شما آشنایی دارد و  به شما، دوستان و خانواده تان احترام می گذارد.شما نیاز به کسی دارید که صبور باشد، تهاجمی نباشد و باعث آرامش تان گردد.شریک زندگی تان باید کسی باشد که همواره به خوشحالی شما می اندیشد و این کار را حتی با نوشتن جملات عاشقانه بر روی نامه های کوچک انجام می دهد.

3-خرداد

زنان متولد خرداد به راحتی دچار یکنواختی می شوند و در انتخاب شریک زندگی دچار مشکل هستند.شما به مردی با هوش ،اجتماعی و در عین حال رمانتیک احتیاج دارید.شریک زندگی متولدین خرداد  باید ناراحتی و یا خوشحالی آن ها را به راحتی تشخیص دهد.


مرتبط: ۹ موضوع که حتما باید قبل از ازدواج در مورد آن ها با شریک زندگی خود صحبت کنید


4-تیر

شما به کسی نیاز دارید که بتواند اطلاعات دقیقی از خلق و خوی شما را بداند و  درک کند .شریک زندگی تان باید ارتباط نزدیکی با احساسات شما داشته باشد و پا به پا شما در این مسیر قدم گذارد.او  باید همه ی ویژگی های خوب و بد شما را به عنوان بخشی از شما دوست داشته باشد.

5-مرداد

زنان متولد مرداد بسیار قوی هستند و  باید شریک زندگی شان به اندازه آن ها قوی باشد.شریک زندگی شما باید قوی ،منطقی و با ادراک باشد و در مواقع سختی حمایتگر شما باشد.

6-شهریور

زنان متولد شهریور بسیار سخت دست از مبارزه می کشند و به راحتی تسلیم نمی شوند .مرد زندگی آن ها نیز دقیقا باید همین خصوصیت را داشته باشد.او باید تمام استرس و نگرانی های شما را از بین ببرد و با روحیات شما بازی نکند و در صورت لزوم حتی تمام وقت خود را برای حل مشکلتان بگذارد ! او باید باعث افزایش شور و هیجان تان شود و شما را در اولویت زندگی خود قرار دهد.

7-مهر

شما به مردی نیاز دارید که تمام احساسات و روحیه شما را درک کند.او نباید سعی کند شما و زندگی تان را تغییر دهید بلکه باید به قسمتی از آن تبدیل شود.نباید در روابط شما و دوستانتان دخالت کند.بلکه درست بالعکس باید به گونه ای باشد که دوستان و خانواده شما عاشق او شوند.او باید شما را درک کند و احترام بگذارد و در عین حال شنونده خوبی باشد.

8-آبان

زنان متولد آبان دنبال مردانی هستند که همواره به آن ها توجه کند.او باید بتواند همیشه خنده را بر روی لبان شما بیاورد .و شور و هیجان را به زندگی تان بیافزاید.او باید یک مرد کامل باشد و همیشه از شما حمایت کند.

9-آذر

شما به مردی نیاز دارید که در عین اینکه باعث خنده شما می شود در عین حال جدی نیز باشد.در عین اینکه قلب او مانند یک کودک صادق است توانایی کنترل کردن یک زن را نیز داشته باشد.او باید اهل خوش بینی باشد اما در مواقع سختی نیز شما را ترک نکند و به احساسات شما احترام بگذارد.

10-دی

زنان دی ماه برخلاف دیگر زنان نیاز به مرد را در زندگی خود احساس نمی کنند.اما به هر حال شما به مردی نیاز دارید که بتواند در تمام مسیر زندگی همراهتان باشد.و مانع پیشرفت تان نگردد.

11-بهمن

شریک زندگی شما نباید بی دلیل صحبت کند و یا حرف اشتباهی بزند.او باید به گونه ای رفتار کند که شما کاملا به او اعتماد کنید.او باید به موسیقی ،تلویزیون و سینما علاقه داشته باشد.

12-اسفند

زنان متولد اسفند به مردانی رمانتیک نیاز دارند.او باید به دیدگاههای شما احترام بگذارد.اگر در موردی برای شما ناراحتی پیش آمده است نباید شما را مورد تمسخر قرار دهد.او باید به صحبت های شما توجه کند و در عین حال به صحبت کردن خود توجه کند و هر حرفی را به شما نگوید.

در ادامه بخوانید: ۸ نکته برای داشتن رابطه موفق با شریک زندگی با شخصیت متفاوت با شما !