سبک خود را بسازید !

با آمدن فصلی جدید و گذشت سال ها تغییراتی در دنیای مد و فشن روی می دهد.این تغییرات نشان دهنده مد و استایل در هر فصل و سال است.و شما می توانید با توجه به استایل خودتان از آن ها استفاده کنید.اما مهم ترین نکته ای که در اینجا مطرح می شود این است که آیا شما سبک خودتان را می شناسید ؟ آیا شما نیز علاقه دارید جزو زنان خوش استایل و شیک باشد ؟ اگر جواب شما به این سوالات آری است پس با معرفی انواع استایل و سبک های زنانه همراه ما باشید.

 اولین نکته در خوش استایل بودن ،انتخاب لباس بر اساس فرم بدن است.شما باید قبل از هر چیز  فرم بدن خود را بشناسید.و بر اساس آن لباس های خود را انتخاب کنید.در غیر این صورت شما اگر گران ترین و مارکدارترین لباس را نیز بپوشید هیچ وقت خوش تیپ نخواهید بود زیرا این لباس ها مناسب فرم بدن شما نیست.دومین نکته انتخاب استایلی است که نشان دهنده شخصیت شما است و شما در آن احساس اعتماد به نفس می کنید.

اما ما گاهی اوقات نمی توانیم سبک خود را شناسایی کنیم ؟ بهترین راه برای شناسایی و انتخاب استایل مرور استایل زنان خوش تیپ مشهور و ترندهای روز دنیا است. شما با توجه به این افراد و اینکه به کدام استایل علاقه مند هستید و با آن استایل احساس راحتی بیشتری دارید می توانید استایل خود را مشخص کنید.همچنین شما می توانید با توجه به کمد لباس هایتان و لباس های موجود در آن نیز سبک خود را تشخیص دهید.

ما در این مطلب انواع استایل زنانه را برای شما بازگو می کنیم تا با کمک آن ها بتوانید سبک خودتان را پیدا کنید و خوش استایل تر باشید.

1-سبک های کاملا زنانه

سبک کاملا زنانه ،سبکی است که شما در آن از لباس ها و اکسسوری های ظریف استفاده می کنید.این سبک شامل لباس هایی مانند تاپ های ظریف زنانه ،پیراهن و شلوارهایی کاملا زنانه است.

انواع استایل و سبک های زنانه

2-سبک مدرن

سبک مدرن در سال های اخیر بسیار طرفدار پیدا کرده است.این سبک نماد سادگی اما متفاوت بودن است .یعنی شما لباس هایی ساده اما متفاوت را انتخاب می کنید که همیشه ترند هستند و هیچ وقت از دنیای مد نمی روند.

انواع استایل و سبک های زنانه

3-سبک کلاسیک

در سبک کلاسیک از لباس هایی استفاده می شود که در اصطلاح رسمی هستند .لباس هایی مانند دامن های زیر زانو ،شومیز های ساده،کت ودامن و…..سبک کلاسیک نیز همواره طرفداران خاص خودش را دارد.و هیچ وقت از مد نمی افتد.

انواع استایل و سبک های زنانه

4-سبک رترو یا وینتیج

استایل رترو همچون استایل وینتیج به زمانی در گذشته برمی‌گردد و از سبک‌های محبوب نوستالژی‌گراهاست اما تفاوت اصلی و مهم آن با سبک وینتیج در قدمت زمانی منسوجات و لباس‌هاست، لباس‌های مورد استفاده در استایل رترو، در عصر جدید و با منسوجات امروزی و تنها با الهام از سبکی قدیمی متاثر از دوره‌ای خاص تولید می‌گردند.


در ادامه بخوانید :با استایل رترو و کفش های ورزشی پر طرفدار آن آشنا شوید !


انواع استایل و سبک های زنانه

5-سبک هنری

در این سبک از لباس ها و اکسسوری های خاص استفاده می شود.کسانی که اغلب از این سبک استفاده می کنند خود نیز دستی درهنر دارند.مهم ترین نکته در این سبک راحت بودن است.

انواع استایل و سبک های زنانه

6-سبک خیابانی

استایل  یا سبک خیابانی در سال های اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است.سبک خیابانی ،سبکی است  که از قالب استودیوهای طراحی به وجود نمی آید بلکه سبکی است که از قلب جامعه به وجود می آید .هر ساله با برگزاری هفته های مد درجهان، افراد مشهور یا افراد صاحب سبک با پوشیدن لباس های متفاوت و شیک و حضور در خیابان ها توجه تمام مردم و رسانه ها را جلب می کنند.استایل  این افراد در اطراف محل برگزاری رویدادهای مهم فشنی، همواره منبع الهام بسیاری از انسان ها و علاقه مندان به مد است.


در دامه بخوانید :ترندهای استایل خیابانی در سال ۲۰۱۸ چیست ؟


انواع استایل و سبک های زنانه

در ادامه بخوانید :