انیمه جدید Shaman King برای انتشار در ماه آوریل تایید شد! ویدیو جدید تبلیغاتی را از مجله وارونه تماشا کنید!

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. وبسایت رسمی مانگای Shaman King به نویسندگی Hiroyuki Takei اعلام کرد که انیمه ای جدید با اقتباس از این مانگا در دست ساخت است. این انیمه یا به عبارتی Shaman King (2021) در آوریل سال 2021 مصادف با اردیبهشت سال 1400 منتشر خواهد شد.


تریلر تایید ساخت انیمه جدید Shaman King (2021)

این انیمه جدید تمامی 35 جلد منتشر شده مانگای Shaman King را پوشش خواهد داد. Kondasha نیز نسخه ای از این 35 جلد مانگا را به صورت کامل از 17 ژوئن شروع به پخش کرده است. همچنین وبسایت رسمی اعلام کرد انیمه ایی که در سال های 2001-2002 از روی مانگای Shaman King ساخته شده است، دوباره در ژاپن استریم خواهد شد!


پخش مانگای Shaman King در سال 1998 از مجله هفتگی Shonen Jump آغاز شده است. سپس این سری در سال 2004 نیز به پایان رسده است. همچنین نسخه کامل تری از این مانگا در سال 2009 به نام True Ending به معنای پایان حقیقی منتشر شده است. Hiroyuki Takei داستان هایی کوتاه با نام Shaman King 0 نیز نوشته است. این سری در مجله Jump X از نوامبر 2011 شروع به پخش کرده است. این نویسنده سری دنباله ای با نام Shaman King Flowers را نیز در سال های 2012 تا 2014 از مجله Jump X منتشر کرده است.

انیمه جدید Shaman King

همچنین در مجله اینترنتی علاوه بر خبر تایید انیمه Shaman King (2021) وارونه بخوانید:


Takei آرک داستانی جدیدی را با نام Shaman King The Super Star از مجله Shonen Magazine Edge در 8 می 2018 منتشر کرده است. این مجله در دسامبر اعلام کرد که این مانگا به پایان خود نزدیک شده است. این سری تا جلد سی و پنجم خود در همین مجله به کار خود ادامه داد و سر انجام به پایان رسید!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

Viz Media سی و دو جلد از این مانگا را در سال های 2003 تا 2011 منتشر کرده است. اما این شرکت دیگر حق انتشار این مانگا را در اختیار ندارد. Kodansha حالا حق انتشار این سری در ژاپن، اروپا و ایالات متحده را دارد. نظر شما درباره مانگای طولانی Shaman King چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، در مجله وارونه اخبار انیمه را دنبال کنید!