انیمه ای از خالق Cowboy Bebop و Ghost in the Shell !

استودیو های Adult Swim ،Crunchyroll و Alcon Entertainment برای ساخت انیمه سریالی بلید رانر در حال همکاری با یکدیگر هستند. این انیمه قرار است بر اساس فیلم بلید رانر 2049 ساخته شود و دارای 13 قسمت است. این انیمه سریالی که Blade Runner — Black Lotus نام دارد توسط Shinji Aramaki (کارگردان انیمه سینمایی Appleseed) و Kenji Kamiyama (کارگردان انیمه سریالی Ghost in the Shell: Stand Alone Complex) کارگردانی خواهد شد و Shinichirō Watanabe (کارگردان انیمه Cowboy Bebop) به عنوان مدیر خلاقیت در این پروژه حضور خواهد داشت!

هنوز استودیو های تولید کننده این انیمه اطلاعات زیادی را به اشتراک نگذاشته اند اما با توجه به کنفرانس خبری ، انیمه سریالی Blade Runner:Black Lotus شامل برخی از شخصیت های محبوب بلید رانر است. داستان این انیمه در سال 2032 اتفاق می افتد ، 17 سال قبل از اتفاقات فیلم بلید رانر 2049 و 10 سال بعد از اتفاقات انیمه Blade Runner: Black Out 2022 انیمه 15 دقیقه ای کوتاهی که سال گذشته به کارگردانی واتانابه به عنوان پیش درآمدی برای فیلم بلید رانر 2049 تولید شد.

هنوز زمان مشخصی برای انتشار این انیمه 13 قسمتی اعلام نشده! اما با توجه به گزارشات مراحل تولید بعد از اتمام کارگردانی ریبوت Ghost in the Shell: Stand Alone Complex توسط آراماکی و کامیاما آغاز خواهد شد.

در ادامه بخوانید »

۸ انیمه ای که بی صبرانه منتظر شروع آنها در سال ۲۰۱۹ هستیم !

بهترین انیمه های پاییز ۲۰۱۸ که باید آنها را حتما تماشا کنید !