Adi Shankar اعلام کرد انیمه سریالی Assassin’s Creed را به تلویزیون می آورد!

با سلام و درود بر شما دنبال کنندگان بخش انیمه مجله وارونه! اگر خاطرتان باشد سال گذشته فیلمی از بازی Assassin’s Creed ساخته شد. اما متاسفانه این فیلم چیزی جز تاسف برای هواداران این بازی محبوب باقی نگذاشت! و این فیلم نتوانست محبوبیت این مجموعه بازی را بدست آورد ! اما خبر خوشحال کننده این است که کارگردان Adi Shankar اعلام کرده که قسط ساخت انیمه سریالی Assassin’s Creed را در همکاری با کمپانی یوبی سافت دارد.


علاوه بر تایید ساخت انیمه سریالی Assassin’s Creed برایتان حتما مطالب زیر مفید است.


Shankar در بیانیه ای که در صفحه فیسبوک خود منتشر کرده اعلام کرد : “من خوشحالم تا به شما بگوییم تا پروژه بعدی خود را انتخاب کردم ! من اولین نسخه بازی اساسین کرید را زمانی که به لس آنجلس آمدم بازی کردم و هرگز فکر نمی کردم روزی یوبی سافت از من بخواهد تا انیمه سریالی این بازی جذاب را بسازم !!! من می خواهم به شما بگویم اگر کسی به شما گفت رویاییتان را دنبال نکنید کاملا اشتباه کرده است! “

هنوز مشخص نشده است که این انیمه از روی داستان های قبلی این بازی ساخته می شود و یا از آخرین نسخه آن Assassin’s Creed: Origins که در نمایشگاه E3 به نمایش گذاشته شده است. Adi Shankar کارگردان هندی – آمریکایی قبلا تجربه حضور در پرژه های سینمایی و چندین بوتلگ کوتاه نظیر The Punisher, Venom, و the Power Rangers را در کارنامه خود دارد.

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

همچنین او سازنده انیمه Castlevania است که این انیمه نیز اقتباسی از بازی کستلوانیا است و قرار است از هفته آینده از شبکه Netflix پخش شود. شما راجع به ساخت انیمه سریالی Assassin’s Creed چه نظری دارید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید. همچنین برای کسب آخرین اطلاعات درباره اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید.

در ادامه پس خبر تایید ساخت انیمه اقتباسی از بازی محبوب اساسین کرید بخوانید : بهترین انیمه هایی که حتما باید آنها را تماشا کنید ! به انتخاب مجله وارونه – بخش اول