Bungo Stray Dogs: Beast

ساخت سینمایی جدید سگ های ولگرد بانگو تایید شده است. مجموعه بانگو یکی از مجموعه انیمه های به شدت محبوب ژاپنیه و همیشه جز 5 پیشنهاد برتر برای شروع تماشای انیمه های سریالیه! اما متاسفانه به دلیل حجم کار بالای استودیو سازنده اش مدتی وقفه داشت. و حالا ساخت یه سینمایی جدید از این مجموعه رو تایید شده که باعث خوشحالی فندوم این انیمه ست. برای جزئیات بیشتر در مورد سینمایی جدید سگ های ولگرد بانگو با مجله وارونه همراه باشید.

فرنچایز بانگو استری داگز

احتمالا شما هم میدونید که Bungo دو سری متفاوت Stray Dogs و Alchemist داره. که البته سری Bungo Stray Dogs از سری الکمیست محبوب تره! هر دوسری از مانگاهایی با اسامی مشابه اقتباس شدن. ولی ما از اینجا به بعد فقط درباره Bungo Stray Dogs صحبت میکنیم.

مرتبط: چرا باید انیمه سگ های ولگرد بانگو را تماشا کنید؟ 

سری Bungo Stray Dogs ابتدا یه لایت ناول (رمان) ژاپنی سینن بود. نویسنده این لایت ناول آقای کافکا آساگیری ست. بعد از گذشت مدت کمی از انتشار اولین بخش لایت ناول تصمیم به نوشتن و تصویرگری مانگای این سری گرفتن که اولین چپتر اون سال 2012 و توسط انتشارات KADOKAWA به چاپ رسید. کار تصویرگری سری Bungo Stray Dogs به عهده آقای سانگو هاروکاوا ست. این سری لایت ناول و مانگا هنوز به اتمام نرسیده و همچنان ادامه داره.

اما داستان به همین جا ختم نمیشه. پخش مجموعه انیمه اقتباسی Bungo Stray Dogs از آپریل سال 2016 شروع شد و با 36 قسمت اصلی طی 3 فصل و یک قسمت ویژه و یک سینمایی به اسم Dead Apple تا سال 2019 ادامه داشت. اما استودیو سازنده اون بعد از اتمام فصل سوم تولید این مجموعه رو وارد دوره وقفه کرد. که تا همین اواخر ادامه داشت. تا این که تازگی اعلام کردن یه سینمایی با اقتباس از مجموعه سه جلدی Bungo Stray Dogs: Beast در حال ساخته!!

Bungo Stray Dogs: Wan

 انیمه سینمایی جدید سگ های ولگرد بانگو

روی صحبتمون توی این قسمت با کساییه که به دیدن نسخه چیبی انیمه ها با یه خط داستانی متفاوت و کیوت علاقه دارند. Bungo Stray Dogs: Wan دقیقا همون چیزیه که دنبالش میگردین!! این انیمه که از زمستون سال پیش شروع شده و تا الان هم ادامه داشته و میتونه سرگرمی خوبی برای شما باشه. هر قسمت این انیمه فقط 10 دقیقه داره. اما بهتون هشدار میدیم. بعضی از اپیزودها همچنان میتونن تا حدودی باعث یادآوری اتفاقات تلخ گذشته ی سری اصلی باشن.

مرتبط: سوالاتی که باید در انیمه سگ های ولگرد بانگو پاسخ داده شوند!

Bungo Stray Dogs: Beast

 انیمه سینمایی جدید سگ های ولگرد بانگو
کاور جلد اول سری Bungo Stray Dogs: BEAST

همون طور که قبل تر گفتیم این بخش از فرنچایز بانگو از یه مجموعه سه جلدی به همین اسم اقتباس شده. این مانگا از تاریخ 26 دسامبر 2019 به صورت هفتگی از طریق ماهنامه Shonen Ace به چاپ میرسه و همچنان ادامه داره. این مجموعه مانگا به نوعی اسپین-آف سری Bungo Stray Dogs محسوب میشه. خبر خوب برای طرفداران آکوتاگاوا: شخصیت اصلی این اسپین-آف آکوتاگاوا ریونوسکه ست. که یکی از سردسته های به شدت محبوب باند مافیای بندره! کسی که همیشه مشکی میپوشه و قسم انتقام خورده. و مهم ترین هدفش توی زندگی محافظت کردن از خواهرشه. هرچند طولی نمیکشه که مرگ رو با چشماش میبینه. درست در همین زمانه که مردی از آژانس کارآگاهی مسلح ظاهر میشه و …

انیمه یا لایو-اکشن؟

لایو اکشن یا  انیمه سینمایی جدید سگ های ولگرد بانگو
Bungo Stray Dogs: BEAST ; Stage Play

به نظر میاد فیلم لایو-اکشن Bungo Stray Dogs: BEAST ماه مارچ سال 2020 تایید شده. بازیگران نقش آکوتاگاوا و آتسوشی این فیلم همون بازیگران نمایش استیج بانگو توی ژاپن یعنی شوهِی هاشیموتو و یوکی تورگوئه هستن. (Stage Play نمایش هایی توی ژاپن هستن که مثل تئاتر زنده و جلوی تماشاچی ها اجرا میشن. معمولا براساس خط داستانی یه انیمه پیش میرن و اکثرا موزیکال هستن!). حالا چیشده که یکسال بعد از خبر تایید ساخت این فیلم دوباره جنجال به پاکرده؟ جوابش توئیت جدید تیم سازنده این فیلمه! اولین عنوان رسمی این فیلم از طریق همین توئیت منتشر شد. “هیچکس نمیدونه آینده چه چیزی رو از ما پنهون میکنه.” بعضی از منابع اینگلیسی زبان هم این توئیت رو این طور ترجمه کردن. “هیچکس از آینده خبر نداره.”

Mirai wa darenimo wakaranai 🙂

و اما مهم ترین و آخرین نکته. سایت رسمی این فیلم یه روزشمار فعال کرده که مربوط به تاریخ 17 سپتامبر 2021 یعنی 26 شهریور میشه. و خب همونطور که توئیت گفته هیچکس نمیدونه این روزشمار برای چیه:( به نظر شما چه اتفاقی قراره بیفته؟ با ما در بخش کامنت ها درمیون بذارید.


این مطلب در صورت انتشار هرگونه جرئیات به روزرسانی میشود.