سلام به همه دوستان و علاقه مندان به انیمه با معرفی بهترین انیمه های سینمایی 2020 که بی صبرانه منتظر پخششان هستیم ، همراه شما هستم . چند روز پیش بهترین انیمه های جدید 2020 رو معرفی کردم و در ادامه اش حالا نوبت به انیمه های سینمایی رسیده.

این لیست شامل انیمه های منتشر شده در زمستان 2020 نمیشه ، همچنین این انیمه های به انتخاب ما هستن و ممکن برخی از انیمه های مورد علاقه شما تو این لیست نباشه !

با این حال سعی کردیم بهترین انیمه های سینمایی که ارزش تماشای بالایی دارن رو براتون معرفی کنیم  !!!

قبل مطالعه این لیست یه نگاهی به مطالب زیر هم بندازید »


با معرفی بهترین انیمه های سینمایی 2020 همراه من باشید 

 

Princess Principal: Crown Handler 1

کارگردان: Masaki Tachibana
نویسنده: Noboru Kimura
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Yuki Kajiura
استودیو: Actas -Studio 3Hz
گروه سنی: جوانان
ژانرها: اکشن، معمایی، تاریخی
زمان اکران: جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹

این انیمه سینمایی که هنوز داستانش مشخص نیست! در واقع دنباله فصل اول انیمه Princess Principal هستش که در سال 2018 منتشر شد، هنوز مشخص نیست این انیمه سینمایی قرار چه بخشی از داستان رو پوشش بده!

اما داستان انیمه سریالی به این شکل بود که »

اوایل قرن بیستم با پیدایش ماده ای به اسم Cavorite امکان تولید فناوری های پیشرفته نظامی میسر میشه و همین امر  کشور رو به سمت درگیری سوق می ده. لندن با دیواری بزرگ به دو دسته تقسیم میشه و جنگ سردی  بین دو طرف در میگیره ! تنها صلاحی که تو جنگ سرد مورد استفاده قرار میگیره جاسوس هستش!

حالا داستان راجع به گروهی از دخترای مدرسه معتبر Queen’s Mayfaire هست که به عنوان جاسوس مخفی برای جمهوری فعالیت میکنن!

 


Fate/stay night: Heaven’s Feel – III. Spring Song

کارگردان: Tomonori Sudō
نویسنده: Akira Hiyama
برگرفته از: رمان تصویری
موسیقی: Yuki Kajiura
استودیو: Ufotable
ژانرها: اکشن، فانتزی، جادویی، فراطبیعی
گروه سنی: جوانان
این ویدئو پیش نمایشی از آهنگ Haru wa Yuku از Aimer را به نمایش می‌گذارد.
زمان اکران شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۹

قسمت سوم و پایانی از سه گانه Fate/stay night Movie: Heaven’s Feel بر اساس ریشه سوم از سری Fate/stay night ساخته شده، که داستان جنگ های مقدس رو به تصویر میکشه ! 7 جادوگر، معروف به مستر ها 7 مبارز رو از سراسر تاریخ بشریت به زمان حال احضار میکنن تا برای دسترسی به قدرت جام مقدس با همدیگه جنگ کنن!

سری فیت / زیرو انقدر معروف و شناخته شده هست که دیگه نیاز نیست که من راجع بهش چیزی بگم پس خودتون اگه اهل این سری جذاب هستین حتما دو قسمت قبلی رو ببینید و منظر اکران این انیمه تو عید باشید.

 


Psycho-Pass 3: First Inspector

کارگردان:Naoyoshi Shiotani
نویسنده: ؟
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Yugo Kanno
استودیو: Production I.G
ژانرها: اکشن، پلیسی، روانشناختی، علمی-تخیلی
گروه سنی: جوانان
تاریخ اکران: 8 فروردین ۱۳۹۹

این انیمه سینمایی قرار ادامه ای باشه برای فصل سوم انیمه سایگو پاس و قرار شاهد ادامه آرک داستان درگیری کی میخایل و آرانا شیندو با سازمان فاکس هستیم.

خب کلا مجموعه سایکو پاس یکی از بی نظیرترین انیمه های جنایی روانسناختی هستش، گرچه فصل 3 بعد از مدت ها انتظار نتونست اونجور که باید و شاید هوادارای این انیمه رو رازی نگه داره!

 


Given Movie

کارگردان: Hikaru Yamaguchi
نویسنده: Yuniko Ayana
برگرفته از: مانگا
نویسنده مانگا: Natsuki Kizu
استودیو: Lerche
ژانرها (اصلاحیه): عاشقانه، درام، شونن آی، موسیقی
رتبه بندی سنی : جوانان

شروع پخش: پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۸

خب اگه علاقه به موسیقی دارین و انیمه Given رو هم که پارسال منتشر شد دیدین ! حتما باید منتظر تماشای این فیلم هم باشید! هنوز هیچ اطلاعاتی در ارتباط با انیمه سینمایی Given وجود نداره و مشخص نیست قرار چه قسمت هایی از مانگارو پوشش بده !

با این این حال انیمه Given یکی از بهترین انیمه های سال 2019 بود که نمرات به شدت خوبی رو هم از منتقدین دنیای انیمه گرفت ! داستان این انیمه راجع به یک گروه موسیقی که یه عضو جدید گرفتن که هیچی از موسیقی نمیدونه و قرار گیتار زدن بهش یاد بدن تا بتونه به عنوان گیتاریست بند باشون همکاری کنه ! حالا جدا از این موضوع این وسط داستان های عاشقانه عجیب غریبی هم در حال رخ دادن هستش که داستان و شرایط رو کمی پیچیده کرده!

 


The Deer King / Shika no Ou

عنوان ژاپنی: Shika no Ou
کارگردان: Masashi Ando ,Masayuki Miyaji
طراحی کاراکتر، سرپرست انیمیشن: Masashi Ando
نویسنده: Taku Kishimoto
برگرفته از: رمان
نویسنده رمان: Nahoko Uehashi
استودیو: Production I.G
ژانرها: اکشن، ماجراجویانه، فانتزی
تاریخ اکران: ۲۸ شهریور ۱۳۹۹

ون Van، فرمانده گروهی از سربازانی که انتظار می‌رفت در راه دفاع از سرزمینشون در برابر امپراتوری بزرگی که قصد تسخیر سرزمینشون رو داره، کشته بشه. اما به جای مرگ، ون Van به بردگی گرفته می‌شه و برای کار به یک معدن نمک میفرستنش. در یکی از روزها، گروهی از سگ‌های عجیب به معدن نمک حمله می‌کنند. ون Van نیز از این فرصت برای فرار به همراه یک دختر جوان استفاده می‌کنه.

اما این سگ‌ها باعث شیوع بیماری عجیبی میشن. که در نقاط دیگر، شایعه شده که عامل شیوع این بیماری، مهاجران هستند. یک دانشمند علوم پزشکی زندگی خود را صرف یافتن راهی برای درمان بیماری می‌کنه.  خلاصه اینکه این داستان، روایتی است از داستان‌ها و روابط متصل کسانی‌ که در برابر سرنوشت ظالم می‌جنگن.

استودیو تولید کننده هم که پروداکشن آی جی هست پس شک نکنید و حتما حواستون باشه تابستون این انیمه رو ببینید!


Evangelion: 3.0+1.0

عنوان دیگر: Evangelion: 4.0
کارگردان: Hideaki Anno
نویسنده: Hideaki Anno
برگرفته از: مستقل
موسیقی: Shirō Sagisu
استودیو: Studio Khara
ژانرها: اکشن، علمی-تخیلی، رباتیک
گروه سنی: جوانان
زمان اکران : 7 تیر 99

چهارمین و آخرین فیلم از سری فیلم های  بازسازی انیمه کلاسیک و محبوب Neon Genesis Evangelion هستش. 

داستان این انیمه راجع به دنیای آخرالزمانی هستش که زمین نابود شده و دفاع از زمین به دست واحدی هستش که زیر نظر ملل متحد وظیفه دفاع از زمین رو برعهده دارن این واحد مجهز به ربات های غول پیکر جنگی به اسم  Evangelion هستن.


Violet Evergarden Movie

کارگردان: Haruka Fujita
نویسنده: Reiko Yoshida
Takaaki Suzuki
Tatsuhiko Urahata

برگرفته از: مستقل
موسیقی: Evan Call
استودیو: Kyoto Animation
ژانرها: درام، بخشی از زندگی، فانتزی
گروه سنی: جوانان
زمان اکران: جمعه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

هنوز اطلاعات مشخصی از داستان این انیمه در دسترس نیست و نمیدونیم قرار چه بخش هایی از رمان رو پوشش بده !!! با این حال انیمه سریالی Violet Evergarden یکی از بهترین انیمه های سال 2018 بودش. 

 انیمه‌ی وایولت اورگاردن روایت‌گر داستان دختری به همین اسم هست که از کودکی در ارتش بزرگ شده و حتی ازش به عنوان سلاح یاد می‌کنن. دختری که در تمام ارتش فقط یک نفر یعنی سرگردی که مافوقش هست رو به شدت قبول داره و حالا این سرگرد مفقود شده، اما در آخرین لحظات قبل از ناپدیدشدنش به وایولت میگه: عاشقتم. داستان انیمه هم از اینجا شروع میشه که وایولت تصمیم به کار در یک اداره پست می‌گیره تا معنای همین جمله رو بفهمه.!

جدا از ویژگی های جذاب داستان و کارگردانی و انیمیشن فوق العاده موسیقی متن انیمه سریالی Violet Evergarden ساخته Evan Call بی نظیره شما میتونید آلبوم موسیقی متن این انیمه رو بصورت کامل از اینجا گوش کنید.


خب امیدوارم از معرفی بهترین انیمه های سینمایی 2020 که بی صبرانه منتظر پخششان هستیم ! نهایت استفاده رو ببرید. لطفا اگه انیمه ای تو لیست از قلم افتاده شما اون رو به ما معرفی کنید! منتظر شنیدن نظرات، انتقادات ، پیشنهادات و هر حرفی که تو دلتون هست، هستیم. یادتون نره مطالب مارو به اشتراک بزارین و مجله مارو به دوستان و آشنایان معرفی کنید.