تو این چند وقته هی ما به شما گفتیم انیمه Tower of God خیلی خفنه حتما ببینیدش ! حالا مشخص شده این انیمه ماه گذشته در نتایج جستجو گوگل موفق شده از رقبای سرسخت خودش یعنی Kimetsu No Yaiba و Attack On Titan جلو بزنه !!!!

اگه از این انیمه هیچی نمیدونید این مطلب رو بخونید » 5 دلیل برای تماشای انیمه Tower of God اگه هم از این انیمه خبر دارید و تماشاش میکنید از اینجا » بررسی قسمت به قسمت این انیمه رو مطالعه کنید.

تصوبر بالا نحوه رشد انیمه Tower of God از زمان انتشار تا الان که 5 قسمت ازش پخش شده رو به نمایش میگذاره یعنی از اول آپریل تا آخر آپریل 2020.

ظرف یک ماه اخیر و با رشد موفق این انیمه تونسته حتی نظر منتقدینی رو که خیلی به این انیمه اعتقاد نداشتن رو هم به خودش جلب کنه.

 

در تصویر بالا نحوه رشد این انیمه نصبت به سه انیمه مطرح ماه قبل رو مشاهده میکنیم جایی که در اواخر ماه آپریل یعنی همین هفته قبل این انیمه موفق شده میزان ترافیک بیشتری نسبت به دو انیمه مطرح شیطان کش و حمله به تایتان به دست بیاره!


همچنین بخوانید »

3 وبتون محبوب که تبدیل به انیمه شدند و شما باید حتما آنها را بخوانید یا تماشا کنید!

مجله شونن جامپ مانگاهای محبوب خود را به رایگان در اختیار خوانندگان قرار میدهد !


البته در کمال ناباوری شاهد این هستیم که انیمه Black Clover از هر سه بالاتره و موفق شده بازدید زیادی رو به خودش اختصاص بده! 

البته در نظر داشته باشید این قیاس فقط مربوط به میزان جستجو در ماه قبل هستش نه آمار رسمی اعلام شده توسط ناشرین! اما با این حال مشخص هست که انیمه تاور آف گاد یکی از محبوب ترین انیمه های سال های اخیر هستش و اگه همین روند رو ادامه بده قرار تبدیل بشه به یکی از بهترین انیمه های تمام دوران!!!