انیمیشن Solar Opposites بصورت اختصاصی از شبکه Hulu پخش میشه!

بالاخره اولین تریلر انیمیشن Solar Opposites منتشر شد و حالا میتونیم نگاهی به ساخته جدید یکی از خالقین سریال ریک و مورتی یعنی Justin Roiland داشته باشیم. فصل اول این انیمیشن سورئال علمی تخیلی قراره 19 اردیبهشت 99 بصورت یکجا از طریق وب سایت Hulu منتشر بشه!

Justin Roiland این سریال رو همه مثل ریک و مورتی تنهایی خلق نکرده و اینبار به همکاری Mike McMahan که تو سریال ریک و مورتی هم به عنوان ناظر تولید و اجرایی و… حضور داشته! سریال Solar Opposites رو خلق کرده.

داستان انیمیشن Solar Opposites راجع به 4 تا موجود فضایی که از سیاره شون که در حال نابودی فرار کردن و به زمین اومدن تا از یک ابر کامپیوتر که قرار روزی به شکل واقعی خودش تکامل پیدا کنه محافظت کنن و ازش برای تغییر زمین و تبدیلش به سیاره جدید خودشون استفاده کنن! اما بعد مدتی بین این 4 تا اختلاف نظر بوجود میاد! دوتاشون میگم زمین ، تلویزیون و همه آت و آشغالایی که انسان ها تولید کردن باحال و دوست داشتنیه! از طرفی دوتای دیگه شون بر این عقیده هستن که انسان ها به شکل احمقانه ای مصرف گرا هستن و باعث تولید آلودگی !!! 

در ادامه پوستر Solar Opposites رو تماشا کنید.

سارندگان این سریال انیمیشنی به همراه این تریلر متنی رو هم منتشر کردن »

Solar Opposites داره میاد!!! فعلا ما فقط میتونیم این تیزر رو به شما نمایش بدیم اما کل فصل طی چند هفته دیگر منتشر میشه! تو خونه هاتون بمونید و خودتون رو سالم و سلامت نگه دارید تا بتونید سریال رو تماشا کنید و دوسش داشته باشید. بعد به ما بگید نابغه یا هر چرت و پرتی که دوست دارید!

در ادامه اولین تریلر انیمیشن Solar Opposites رو تماشا کنید