انیمه و انیمیشن

اولین تریلر رسمی انیمه Noblesse منتشر شد! وبتونی جدید در دنیای انیمه 

یک تریلر رسمی به همراه اطلاعات انیمه Noblesse منتشر شد!

درود بر همه مخاطبان دنیای انیمه، در مجله وارونه! امروز بالاخره اولین تریلر انیمه Noblesse منتشر شد. و حالا ما در بخش اخبار انیمه میتونیم یه نگاهی به Key Visual یا تصاویر کلیدی این انیمه به شدت مورد انتظار داشته باشیم.

تو این تریلر شاهد فایت های ناب ، شخصیت های جذاب و کلی اکشن سمی هستیم امیدوارم خود انیمه هم به همین اندازه جذاب باشه !

همونطور که میدونید این انیمه اقتباسی هست از وبتون Webtoon محبوب Noblesse که از سال 2014 تا سال 2019 پخش شده و یک اسپین آف به اسم Noblesse : Rai’s Adventure ازش در سال 2016 منتشر شده. داستان وبتون Noblesse راجع به ومپایری به اسم ریزل / Raizel هستش که از خواب 800 ساله بیدار شده برخلاف ومپایر های عادی و 8 ومپایر اشرافی که لورد هستن و کنترل سایر ومپایر هارو بر عهده دارن، ریزل Noblesse هستش. یعنی موجودی که غیرقابل توقف هستش و وظیفه نظارت بر 8 لورد و برقرار کردن تعادل قدرت بین گونه ها مختلف در جهان رو برعهده داره! البته به کمک همکار وفادارش فرانکشتاین !!!!


علاوه بر انیمه Noblesse یه نگاهی به این مطالب بندازید :


ریزل برای اینکه یک شهروند عادی به نظر برسه و بتونه دنیای مدرنی رو که بعد 800 سال توش بیدار شده رو درک بکنه در یک دبیرستان انسانی ثبت نام میکنه!

داستان در دنیایی مدرنی شبیه به دنیای ما اتفاق میوفته جایی که خون آشامها و سایر موجودات اهریمنی به دور از چشم انسانها در حال زندگی هستن! درست مثل اکثر داستان های ومپایری که نمونه اش کم نیست، تو این داستان با سه دسته طرف هستیم (ومپایر، گرگینه ها و انسان ها) که هر طرف سعی داره قدرت رو به دست بگیره!!! حتی اگه این برتری به معنای نابود کردن همدیگه باشه !

اینم بگم این وبتون رو با مانگای Bleach مقایسه اش میکنن !

از این وبتون در سال 2016 یک ONA یک قسمتی با اسم Noblesse: Awakening توسط Production I.G ساخته شده که بازخورد خوبی رو هم داشت ! حالا مجدد این استودیو تصمیم به ساخت انیمه سریالی از این وبتون کرده که سرمایه گذاری اون برعهده کرانچی رول / crunchyroll بوده. خبر ساخت این انیمه یه 5 الی 6 ماهی بود که بصورت جدی تو وب میچرخید ولی هیچ خبر یا تصویری از این انیمه منتشر نشده بود، تا بالاخره اولین تریلر رسمی منتشر شد. هنوز مشخص نیست کی قرار این انیمه منتشر بشه! اما به احتمال زیاد برای زمستون 2021 منتشر میشه!!! مطمئن نیستم ولی ! 

اولین تریلر رسمی انیمه Noblesse رو تماشا کنید ، لطفا نظرتون رو هم راجع به این انیمه به ما بگید!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
مشترک شدن
اطلاع از
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین امتیاز
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
11
0
خوشحال میشیم نظرتونو بدونیمx