همکاری مشترک جیمز کامرون و رابرت رودریگز

برای بیش از یک دهه، جیمز کامرون در حال کار بر روی اقتباس مانگای Battle Angel Alita اثر یوکیتو کیشیور بود، اما بعد از مدتی وظیفه کارگردانی را به کارگردان شهر گناه (Sincity) یعنی رابرت رودریگز واگذار کرد. این پروژه در نهایت در حال حرکت به جلو است: Alita: Battle Angel در سال آینده قرار است وارد سالن های نمایش شود، و دیروز، کمپانی 20th Century Fox اولین تریلر رسمی Alita: Battle Angel را منتشر کرد که شخصیت اصلی آن در معرض خطراتی عجیب قرار می گیرد.

داستان این فیلم در ارتباط با یک زن سایبورگ با نام آلیتا است (با بازی رزا سالازار) که از توده ای زباله توسط دیزون ایدو (با بازی کریستوفر والتز) پیدا و بازسازی می شود. در ادامه آلیتا متوجه می شود که پدر او (دیزون ایدو) یک بانتی هانتر است سپس او تصمیم می گیرد به پدرش ملحق شود و او را کمک کند. در این پروسه او به گذشته ی گم شده ی خود پی می برد و با مهاجمانی که بیشتر از او به گذشته وی واقف هستند مبارزه می کند. کامرون که وظیفه تهیه کنندگی این فیلم اقتباسی را بر عهده دارد می گوید این فیلم به داستان اصلی از 4 بخش اولیه مانگا می پردازد.

[aparat id=”dYzFC”]

کامرون همچنین می خواست کل فیلم به صورت دیجیتالی ساخته شود، همانند فیلم آواتار. به نظر می رسد رودریگز از همین برنامه ها پیروی کرده است، زیرا آلیتا قطعا یک ساخت دیجیتالی است. شخصیت آلیتا همانند یک انیمه عروسکی در دنیای واقعی است. این احتمالا یک انتخاب عمدی بوده، تا به بیننده در تمام لحظات یادآور شود که او انسان نیست. 

این فیلم قرار است 20 جولای 2018 به نمایش درآید.

 

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید