خب سلام بکس امیدوارم حالتون خوب باشه ، بلخره اولین تریلر رسمی Godzilla vs. Kong منتشر شد.این فیلم به نوعی ادامه فیلم Godzilla: King of the Monsters حالا میتونیم یه نگاه درستی به این فیلم داشته باشیم. خب تو این تریلر شاهد مبارزه کونگ با گودزیلا هستیم اونم به شکل به شدت جذابی از تریلر مشخصه تیم تولید وقت و هزینه زیادی رو صرف CGI کردم و الحق هم خیلی ناب و حرفه ای شده!


یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید


بعد کلی تاخیر به خاطر کرونا این فیلم قرار بود اوایل اردیبهشت منتشر بشه اما خب تایم جدید اعلام شد و حالا قرار یک ماه زودتر یعنی در 5 فروردین 1400 منتشر بشه. بعد فیلم Wonder Woman 1984 که همین کریسمس منتشر شد، این دومین فیلم بلاک باستر کمپانی برادران وارنرز هستش و قرار به صورت دیجیتال یعنی استریم و بصورت سینمایی منتشر بشه.


همچنین بخوانید »

سریال قورباغه:نقد قسمت پنجم

نقد و بررسی فیلم هشتصد نفر ؛ پرفروش ترین فیلم 2020

پیشنهاد فیلم آخر هفته ؛ 4 فیلم که معجونی از هیجانات مختلف هستند!


این فیلم در واقع کراس اوری هست بین سری فیلم های گودزیلا و کینگ کونگ که قرار این دو هیولا رو به جون هم بندازه. کارگردانی این فیلم بر عهده Adam Wingard هستش که برای ساخت لایو اکشن انیمه دفترچه مرگ Death Note شهرت داره. بازیگران این فیلم هم Alexander Skarsgard, Millie Bobby Brown, Rebecca Hall و Brian Tyree Henry هستن.

در ادامه اولین تریلر رسمی Godzilla vs. Kong منتشر شد. همچنین میتونید این تریلر رو با کیفیت به شدت بالا در کانال یوتوب وارونه تماشا کنید.