سرانجام اولین تریلر سریال انیمیشنی Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شد!

اولین تریلر سریال Dark Crystal: Age of Resistance منتشر شد ! سریال انیمیشنی مورد انتظار شبکه نتفلیکس در واقع پیش درآمدی است برای فیلم The Dark Crystalبه کارگردانی Jim Henson, Frank Oz که در سال 1982 منتشر شد.

این سریال 10 ساعته قرار است در 10 قسمت در 30 اوت 2019 / 8 شهریور 98 در وب سایت نتفلیکس منتشر شود. با توجه به تریلر، به نظر می رسد نسخه سریالی بسیار به فیلم اصلی وفادار مانده، جلوه های تصویری به روز رسانی شده اما چهره موجودات اصلی داستان یعنی الف ها و ویلن های بدجنس کرکس مانند هیچ تفاوتی با نسخه اصلی ندارند!


همچنین تماشا کنید »

این سریال بر اساس مجموعه رمان های اخیر J.M. Lee’s یعنی hadows of the Dark Crystal و Song of the Dark Crystal ساخته شده است . در این سریال شاهد این هستیم که ویلن های بدجنس Skeksis در حال شکستن کریستالی هستند، که دارای قدرت مرموزی است و پس از شکستن کریستال و آزاد سازی قدارت شیطانی اش، آنها به تدریج از نگهبانان سیاره Thra به هیولاهای مخرب که به دنبال طول عمر و قدرت بیشتر هستند تبدیل می شوند. Gelflings ها هم که خبری از داستان ندارند زمانی متوجه خطر می شوند که اوضاع بسیار وخیم شده !!!

از شما دعوت می کنم تریلر زیبا و جذاب سریال Dark Crystal: Age of Resistance را تماشا کنید.