سلام دوستان عزیز، امروز تریلر فیلم Dune با زیر نویس فارسی رو براتون آماده کردم. امیدوارم خوشتون بیاد حالا یه مرور کلی در مورد فیلم Dune داشته باشیم.

خب این فیلم، یه فیلم آمریکایی در ژانر حماسی و علمی-تخلیی هست که قراره در 18 دسامبر 2020 اکران بشه و کلا فیلم جالبی هست. دنی ویلنوو، کاگردان و یکی از تهیه کنندگان فیلم گفته که این فیلم سخت‌ترین تجربه کاریش بوده. پیش‌تولید این فیلم از سال 2016 شروع شده و  بخش زیادی از فیلم در بوداپست مجارستان و صحرای بزرگ اردن در عرض چهارماه تصویر برداری شده است.

در مورد موسیقی متن فیلم هم، باید بگم که کار موسیقی این فیلم اونقدر سخت و پیچیده بوده که هانس زیمر پیشنهاد ساخت موسیقی متن Tenet رو رد کرده و تمرکزش رو روی این فیلم گذاشته تا یه کار درجه یک رو تحویل بده. من هم امیدوارم که اینطوری بشه.


همچنین بخوانید:

دومین تریلر No Time To Die + زیرنویس فارسی

بهترین فیلم های جاسوسی که نباید از دست‌شان بدید!!! 


داستان کلی فیلم در آینده‌ای دور و در سیاره‌ای به نام آراکیس اتفاق می‌افته که به خاطر طبیعت بیابانی خود به تل‌ماسه(Dune) مشهور شده‌است.آوردگاهی برای نزاع چندین گروه مختلف می‌شود. این فیلم یه اقتباس از رمان Dune از فرانک هربرت هست و در ضمن در سال 1984 نیز یه فیلم دیگه هم با اقتباس از این رمان ساخته شده‌بود.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین و دیوید باتیستا از جمله بازیگران این فیلم هستند.

تریلر Dune :