اولین تصاویر Earwig and the Witch جدید ترین اثر استودیو Ghibli را تماشا کنید! استفاده از فناوری CG

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. استودیو جیبیلی و شبکه NHK اولین تصاویر Earwig and the Witch  را منتشر کرده اند! این انیمه به کارگردانی Goro Miyazaki پسر هایائو میازاکی و اقتباسی از روی رمانی به همین نام به نویسندگی Diana Wynne Jones می باشد!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.

گورو میازاکی کارگردان انیمه Aya to Majo تمام سه بعدی 3D اظهار داشته است. که با توجه به کم شدن نرخ فرزند آوری و امید به زندگی در ژاپن تعداد بزرگسالان از کودکان در ژاپن خیلی بیشتر شده است. بنابراین کودک بودن در این زمانه بسیار سخت است. این کارگردان خلاق وقتی برای اولین بار با کارکتر Earwig روبه رو شده است بسیار به این موضوع فکر کرده است.


اولین تصاویر Earwig and the Witch

اولین تصاویر Earwig and the Witch

اولین تصاویر Earwig and the Witch

اولین تصاویر Earwig and the Witch

گورو فکر می کند که کارکتر Earwig  برای همچین زمانی خلق شده و زمان حال بهترین وقت برای استفاده از پتانسیل آن است. این کارگردان از ته قلب خود امیدوار است که Earwig مشوق بچه ها باشد و بزرگسالان را اندکی تشویق به مهربانی و درک بیشتر کودکان بکند. این انیمه 82 دقیقه ای در فصل زمستان از شبکه NHK بر روی آنتن خواهد رفت!


همچنین بعد از خواندن این خبر خوشحال کننده درباره جدیدترین تصاویر منتشر شده از انیمه Aya to Majo در مجله وارونه بخوانید:


انیمه Aya to Majo دومین انیمه ای خواهد بود که استودیو جیبیلی با اقتباس از آثار Diana Wynne Jones ساخته است. اولین انیمه Howl’s Moving Castle بوده که در 2004 اکران است. این انیمه با کارگردانی Hayao Miyazaki ساخته شده است. انیمه قلعه متحرک هاول Howl’s Moving Castle نامزد اسکار بهترین انیمیشن نیز شده است.

از دیگر آثار Goro Miyazaki می توان به Tales from Earthsea و From Up On Poppy Hill که همگی ساخته شده در استودیو جیبیلی هستند نام برد. او همچنین کارگردانی انیمه سریالی Ronja the Robber’s Daughter که اثری کاملا ساخته شده با استفاده از فناوری CG است را بر عهده داشته است. نظر شما درباره انیمه Earwig and the Witch چیست؟ مهمتر از آن نظر شما درباره استفاده از فناوری CG در صنعت انیمه چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید! همچنین برای خواندن مقالات سایت در حوضه جدیدترین اخبار، اخبار انیمه را دنبال کنید!