امروزه حمل یک دوربین DSLR برای عکاسی کاری غیر منطقی به نظر می رسد، چرا که با استفاده از گوشی های هوشمندی نظیر ال جی V40 و هوآوی میت 20 پرو که هریک 5 دوربین دارند، می توان تصاویر جذاب و حرفه ای را ثبت کرد! اما با این حال این لنز های گوشی های هوشمند بسیار کوچک هستند و برای ثبت عکس های حرفه ای تر همچنان نیاز به لنز های قدرتمند DSLR است. از این رو کمپانی چینی Yongnuo سازنده محصولات و ادوات عکاسی، محصول جذابی را تولید کرده ؛ YN450 اولین دوربین بدون آینه اندرویدی با قابلیت نصب لنز های DSLR کانن !!!

دوربین بدون آینه اندرویدی YN450 از اندروید 7.1 پشتیبانی می کند. و دارای پردازشگر هشت هسته ای کوالکام به همراه 3 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی است. قابلیت اتصال وای فای و پشتیبانی از دیتا بر روی شبکه موبایل 3G/4G نیز از سایر ویژگی های این محصول است.


همچنین بخوانید »

کامپیوتر یکپارچه ایسوس Zen AiO ۲۷ با قابلیت شارژ وایرلس گوشی های هوشمند !

Oddball درام ماشینی به شکل توپ که با پرتاب کردنش می توانید بیت بسازید !!!

هر آنچه باید از مک بوک پرو های ۲۰۱۸ اپل بدانید


 این دوربین اندرویدی از یک لنز 8 مگاپیکسلی در جلو (لنز سلفی) و لنز 16 مگاپیکسلی (با قابلیت نصب لنز های EF کانن) در پشت بهره می برد که توانایی ضبط ویدیو 4K و 30 فریم در ثانیه را دارد ! از سایر ویژگی های جالب این محصول : حضور جک هدفون (ویژگی که در بسیاری از گوشی های پرچمدار اندرویدی حذف شده!)، نمایشگر فول اچ دی 5 اینچ، باتری 4000 میلی آمپری، GPS و میکروفون دوگانه و فلش است.

هنوز قیمت و زمان انتشار YN450 اولین دوربین بدون آینه اندرویدی با قابلیت نصب لنز های DSLR کانن مشخص نشده است و به محض دریافت اخبار جدید آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.