گوشی تاشو سامسونگ در حالت تبلت دارای نمایشگر 7.3 اینچی است!

بالاخره بعد از شایعات طولانی اولین گوشی تاشو سامسونگ دیروز در کنفرانس توسعه دهندگان  معرفی شد. سامسونگ در این کنفرانس نمونه اولیه گوش تاشو خود را به نمایش گذاشت. سامسونگ نام تکنولوژی استفاده شده در این محصول را Infinity Flex Display نامیده که این محصول در واقع موبایل است که در صورت باز کردن نمایشگر تبدیل به تبلت می شود.

اولین گوشی تاشو سامسونگ سرانجام معرفی شد!

این دیوایس همانند سایر گوشی های هوشمند به نظر می رسد و به راحتی در جیب جا می شود! اما بعد از باز کردن نمایشگر از بغل تبدیل به یک تبلت با نمایشگر 7.3 اینچ می شود. برای استفاده از این دیوایس جالب تاشو سامسونگ رابط کاربری جدیدی با نام One UI را طراحی کرده است. با استفاده از این رابط کاربری شما می توانید در حالت تبلت تا بیش از 3 اپ را همزمان باز کنید و از آنها استفاده کنید ! برای مثال می توانید در نصف نمایشگر فیلم ببینید و در نصف دیگر در اینستاگرام بچرخید یا جواب پیام هایتان را در واتس اپ بدهید.

گوشی تاشو سامسونگ

در زمان معرفی این محصول سامسونگ نور سالن را بسیار کم کرد در نتیجه جزئیات این دیوایس مشخص نبود و تنها نمایشگر مشخص بود. با توجه به تصاویر چیزی که مشخص است این است که این دیوایس از نمایشگر با حاشیه های زیاد برخوردار است که بر خلاف ترند گوشی های روز است! از طرفی دیگر، هنوز مشخص نیست وقتی نمایشگر تا می شود بخش پشتی خاموش می شود یا همچنان کارایی دارد!


همچنین بخوانید »

ویدیو لو رفته از ایسوس زنفون ۶ خبر از طراحی ناچ به سبک جدیدی میدهد!

مقایسه گلکسی S۹ و S۹ پلاس با آیفون XS ، آیفون XS Max و آیفون XR


جاستین دنیسون، معاون بازاریابی سامسونگ در مراسم معرفی کمی از وقت را صرف معرفی تکنولوژی ساخت نمایشگر تاشو Infinity Flex Display کرد. سامسونگ برای تولید این نمایشگر تاشو از یک پلیمر کامپوزیت پیشرفته استفاده شده که هم انعطاف پذیر است، هم محکم. همچنین نمایشگر از کاور محافظ پنجره ، قابلیت جذب ضربه و یک لولا برای تا شدن برخوردار است. به لطف این تکنولوژی شما می توانید این نمایشگر را بیش از صد هزاران بار باز و بسته کنید.

گوشی تاشو سامسونگ

سامسونگ هنوز زمان مشخصی را برای عرضه این محصول اعلام نکرده اما با توجه به گفته های دنیسون تولید انبوه این محصول قرار است در ماه های اینده آغاز شود.

در اینصورت سال 2019 قرار است شاهد ترند گوشی هایی با نمایشگر تاشو باشیم. کمپانی هایی نظیر ال جی و هوآوی نیز خبر از ارائه محصولاتی با نمایشگر تاشو در سال 2019 داده اند. همچنین هفته گذشته کمپانی چینی Royole ، فلکس پای اولین گوشی با نمایشگر تاشو واقعی ! را معرفی کرد.

 

نظر شما راجع به تولید گوشی های تاشو چیست؟ آیا آینده گوشی های هوشمند نمایشگر های تاشو است ؟