اوپنینگ انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba به سومین آهنگ محبوب تاریخ ژاپن تبدیل شد! 

با سلام و درود خدمت دنبال کنندگان همیشگی مجله اینترنتی وارونه. مخصوصا دنبال کنندگان بخش پرهوادار انیمه. بر طبق آخرین اخبار، سینگل LiSA با نام Gurenge در رتبه سوم جدول هفتگی پرفروش ترین سینگل ها با 16,859 فروش، برای هفته اول ماه ژوئن قرار گرفته است. این سینگل Single همچنین از آهنگ Pretender با خوانندگی HiGE DANdism عبور کرد. و با 903,857 دانلود به سومین آهنگ پر دانلود تاریخ ژاپن تبدیل شد! این آهنگ در اصل اوپنینگ انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba بوده است. شما می توانید بررسی انیمه Demon Slayer یا همان شیطان کش را از مجله وارونه بخوانید!

راستی یادتون نره پیج اینستاگرام انیمه، یوتوب و نماشای ما رو فالوو کنید.


از ماه دسامبر به بعد سینگل Single آهنگ Gurenge در جمع ده آهنگ پرفروش طی 27 هفته متوالی قرار گرفته است. و همچنین از زمان انتشارش در اوریل 2019 به مدت 44 هفته در جمع پر دانلود ترین آهنگ های ژاپن باقی مانده است. LiSA خواننده آهنگ Gurenge از طرفداران به خاطر پشتیبانی کردن از او تشکر کرد. او همچنین وعهده داده است که با پشتیبانی طرفداران برای بالا بردن روحیه همه به کارش ادامه بدهد!

اوپنینگ انیمه Demon Slayer

همچنین در مجله وارونه علاوه بر خبر رکوردشکنی Lisa با Single انیمه شیطان کش Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba بخوانید:


در هفته 20-26 ماه آوریل این سینگل از رتبه پنجم به رتبه چهارم ارتقا پیدا کرد. در هفته 27 آوریل تا 3 می این آهنگ پنجمین صدرنشینی خود را در جدول هفتگی پر دانلود ترین سینگل های ژاپن ثبت کرد. در آوریل 2019 این سینگل به صورت دیجیتالی منتشر شده است. همچنین در جولای 2019 به صورت دیسک های CD منتشر شده است. از دیگر آثاری که LiSA در آن اجرا کرده است. می توان به انیمه های Sword Art Online، Fate Zero و My Hero Academia اشاره کرد. ه‍مچنین شما می‌توانید اپنینگ انیمه Kimetsu no Yaiba را در کانال نماشای ما گوش کنید.

نظر شما درباره اپنینگ زیبای انیمه تیغه شیطان Kimetsu no Yaiba چیست؟ نظرات خود را با مجله اینترنتی وارونه به اشتراک بگذارید. همچنین برای اطلاع از اخبار بیشتر، بخش اخبار انیمه مجله وارونه را دنبال کنید!