30 فیلتر جذاب به همراه حالت رندوم برای خلق افکت های ناب !

اپلیکیشن های عکاسی زیادی در اپ استور اپل وجود دارند. اما پیدا کردن اپلیکیشن های کارآمد از میان آنها همانند پیدا کردن سوزن در انبار کاه است. هیچ نگران نباشید ما در مجله وارونه سعی می کنیم تا بهترین اپلیکیشن های عکاسی را برای شما معرفی کنیم. امروز هم قصد دارم تا اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv را به شما معرفی کنم اگر شما علاقه مند به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل و خلق آثار هنری ( مخصوصا ویژوال افکت برای اجراهای زنده موسیقی و یا ساخت فیلم های هنری جذاب)هستید به احتمال زیاد از این اپلیکیشن خوشتان خواهد آمد.

اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv به شما امکان خلق تصاویر glitchy و سایکدلیک را می دهد !

اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv با استفاده از 30 فیلتر جذاب و حالت Wild Card (حالت رندوم) به شما امکان اعمال افکت های glitchy و سایکدلیک را بر روی عکس ها و ویدیوهایتان میدهد. در واقع Hyperspektiv یک اپلیکیشن تحریف واقعیت  Reality Distortion است. و چند سالی است که در اپ استور حضور دارد اما به تازگی و با معرفی شدنش در اپ های منتخب اپ استور با بازدید و فیدبک های مثبتی مواجه شد.


همچنین بخوانید : بهترین اپلیکیشن های عکاسی برای آیفون X


اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv به شما امکان خلق تصاویر glitchy و سایکدلیک را می دهد !

استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و شما به راحتی می توانید با آن کار کنید. شما فقط کافی است برنامه را اجرا کنید و سپس فیلتر مورد نظر خود را در زمان واقعی (Real Time) بر روی تصویر اعمال کنید.یکی از ویژگی های جالب این اپلیکیشن امکان ویرایش فیلتر ها است و شما می توانید با بالا و پایین و چپ و راست کشیدن انگشت خود روی نمایشگر موبایل نحوه حرکت الگوها، شدت فیلتر و رنگ ها را کنترل کنید.

اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv به شما امکان خلق تصاویر glitchy و سایکدلیک را می دهد !

متاسفانه اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv فقط برای Ios و آیفون عرضه می شود و شما می توانید آن را با قیمت 1 دلار از App Store  خریداری کنید. که به نظر من این قیمت برای برنامه قدرتمندی نظیر Hyperspektiv بسیار ناچیز است. 

 شما هم می تونید اپلیکیشن های عکاسی مورد علاقه تون رو با ما به اشتراک بگذارید. همچنین اگه از اپلیکیشن عکاسی Hyperspektiv استفاده می کنید لطفا نظرات خودتون را درباره این برنامه با ما در میان بگذارید.

 

در ادامه بخوانید