این شما و این هشت مورد از بهترین اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید! بدون شک عکاسی یکی از جذاب ترین کاربری ها با گوشی هوشمند است. بسیاری با هدف عکاسی به تهیه یک تلفن هوشمند می پردازند و گرفتن تصویر خوب با ویرایش حرفه ای بسیار قابل توجه خواهد بود.

البته برخی ها به عکاسی علاقمند هستند و همین امر موجب می شود تا به استفاده از اپلیکیشن های مناسب ویرایش تصویر روی آورند. برای سیستم عامل اندروید و iOS برنامه های ویرایش تصویر مختلفی وجود دارد و ما در این مطلب تصمیم گرفتیم شما را با 8 مورد از بهترین آنها آشنا سازیم.

اپ هایی که هر یک به رایگان یا با پرداخت مبلغی ماهیانه دریافت کنید. اگر از جمله افرادی هستید که مایلید به ویرایش تصویر روی گوشی هوشمند خود بپردازید، این مطلب کمک شایانی برای شما خواهد بود، با ما همراه باشید.


چگونه گیف بسازیم؟ راهکاری ساده برای ساخت تصاویر متحرک کوتاه / GIF 


در ادامه هشت مورد از اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید را مرور می‌کنیم:

Snapseed

اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

اولین مورد از بهترین اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید! این برنامه را می توان به رایگان برای اندروید و iOS دریافت کرد. Snapseed نرم افزار ویرایش کامل و حرفه ای تصاویر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد که توسط گوگل در حال توسعه است. پیشرفت موازی سخت افزار و نرم افزار گوشی های هوشمند این امکان را برای کاربران فراهم کرده است که اغلب کارهای خودشان را در گوشی های هوشمند انجام دهند. نرم افزار های زیادی به منظور ویرایش تصاویر وجود دارد که شما بنا به نیازتان می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر با انجام جستجو های مختلف به اپلیکیشن موردنیاز خودتان نرسیدید و با هر برنامه ای هم کار نمی کنید اسنپ سید می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای شما باشد.

این برنامه با ارائه ابزار های قدرتمند دست شما را در ویرایش تصاویر کاملا باز گذاشته و تجربه ای عالی از داشتن عکس های با کیفیت بالا را به شما هدیه می کند. اسنپ سید 25 ابزار و فیلتر را که شامل هیلینگ، پرسپکتیو، براش، استراکچر و غیره می شوند را در اختیار شما قرار می دهد که توانایی ایجاد تصاویر خارق العاده را در شما به وجود خواهد آورد. در این برنامه شما می توانید فایل های تصویری با فرمت های JPG و DNG RAW را اجرا کرده و اقدام به توسعه آن ها کنید. فیلتر های مختلف برای براش ها طراحی شده اند که می توان در عکس های مختلف از آن ها استفاده کرد. به کمک اسنپ سید عکس های گوناگون را در سبک های مختلف با کنترل دقیق بهینه سازی ویرایش کنید.


Lightroom

Lightroom

این اپ برای iOS و اندروید رایگان است اما می توان نسخه پولی آن را تهیه کرد. نرم افزار ادوبی لایت روم Adobe Photoshop Lightroom یکی از برنامه های مفید و ضروری برای عکاسان می باشد که توسط این نرم افزار حرفه ای می توانند بر روی عکس های خود مدیریت کنند و تنظیمات حرفه ای را بر روی عکس های خود انجام دهند در نتیجه شما می توانید وقت به نسبت کمتری را در پشت کامپیوتر خود نسبت به پشت لنز دوربین بگزرانید. با صرف مدت زمان کمی می توانید عکس ها را مرتب و دسته بندی کرده و تصحیح کردن عکس ها را انجام دهید و عکس های اضافی را حذف کنید.


بهترین اپلیکیشن‌های افکت گذاری عکس


ظاهر نرم افزار بسیار ساده و زیبا می باشد و عکس های داخل برنامه شده را در با چیدمان سریع و آسان در معرض دید شما قرار می دهد. ادوبی فتوشاپ لایت روم یک پردازشگر و ویرایشگر عکس می‌باشد که توسط شرکت ادوبی برای ویندوز و او اس ده منتشر شده است. این برنامه به کاربر اجازه دیدن، ویرایش و روتوش تعداد زیادی از عکس‌های دیجیتالی را می‌دهد.


Adobe Photoshop Express

اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

این برنامه به رایگان برای iOS و اندروید دردسترس است. Adobe Photoshop Express یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای در زمینه ویرایش عکس می باشد. این برنامه ی کاربردی ویژگی ها و امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد که براحتی بتوانید به صورت حرفه ای و جالب عکس های موجود در گالری موبایلتان را ویرایش کنید. به عنوان مثال قادر خواهید بود چهره خود را با فیلتر ها و ابزار های متنوع و متعدد در تصاویر بهتر کرده و آن ها را به اشتراک بگذارید تا موضوع صحبت های دوستان خود باشید. اپلیکیشن ویرایش تصویر Adobe Photoshop Express که به صورت رایگان توسط Adobe Systems عرضه شده از محبوب ترین و پردانلودترین برنامه های اپ استور به شمار می رود.

به وسیله این برنامه و با استفاده از فیلترهای مختلف آن میتوانید کیفیت تصاویر خود را افزایش داده و از نگاه کردن به آنها لذت بیشتری ببرید. برخلاف نام که نسخه ویندوز آن از امکانات و ابزارهای فوق العاده ای بهره می برد در نسخه اندرویدی از امکانات کمتر و ساده ای استفاده شده است و برای افراد مبتدی بسیار مناسب میباشد.


Prisma

اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

این برنامه را با پرداخت ماهانه 8 دلار یا سالانه 30 دلار برای اندروید و iOS تهیه کرد. بدون تردید نام اپلیکیشن پریزما یا همان Prisma را شنیده‌اید. اپلیکیشن پریزما (Prisma) ابزاری قدرتمند به منظور ویرایش و افکت دهی به تصاویر است که به تازگی به دلیل خلاقیت‌هایی که در آن ارائه شده محبوبیت خاصی یافته است. ما در این مقاله قصد داریم که توضیحات جامعی در رابطه با اپلیکیشن پریزما (Prisma) خدمت شما عزیزان ارائه کنیم،


بهترین نرم افزارهای رایگان ویرایش عکس 2020 ؛ جایگزین های رایگان فوتوشاپ


برنامه پریزما (Prisma) چند وقت پیش برای سیستم عامل آی او اس ارائه شده بود و تقریبا به تازگی شاهد عرضه رسمی نسخه اندرویدی آن بودیم. عرضه رسمی نسخه اندرویدی این اپلیکیشن منجر شد که توجه عده بیشتری از کاربران به سمت و سوی آن جلب شود و هم اکنون اپلیکیشن پریزما (Prisma) به یکی از پرکاربرترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس موجود تبدیل شود. چنانچه تمایل دارید که بیشتر با اپلیکیشن پریزما آشنا شوید، توصیه می‌کنیم که مقاله با عنوان “برنامه پریزما (Prisma)؛ پریسما اپلیکیشن ویرایش عکس ترکیب هنر و تکنولوژی مدرن” را مطالعه کنید. هم اکنون می‌توانید برنامه پریزما (Prisma) را از گوگل پلی استور (Google Play Store) دستگاه اندرویدی خود و یا اپ استور (App Store) دستگاه آی او اسی خود به طور رایگان دانلود نمایید.


Bazaart

اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

یکی دیگر از اپ هایی که برای iOS بوده و رایگان نیست، بازارت نام دارد. اپی که ماهانه 8 دلار و سالانه 48 دلار هزینه خواهد داشت. یک اپلیکیشن ویرایش عکس بسیار کاربردی که به شما در زیباتر کردن عکس هایتان کمک میکند. این برنامه با ابزارهای حرفه ای و فیلترهای گوناگون و متعدد به شما این امکان را میدهد تا با اختیار و سلیقه خود عکس هایتان را ویرایش کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. خلاقیت خود را درون این برنامه به تصویر بکشید. بک گراند تصاویر خود را حذف کنید یا عکس هایتان را به سایز دلخواهتان در بیاورید و عکس را با کیفیت اچ دی ذخیره کنید.


Photofox

اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

این برنامه تنها برای iOS منتشر شده و یک ویرایشگر کامل است. ویرایش تصاویر چند سالی است که به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین موضوعات در زمینه‌ی اپلیکیشن‌ها به‌حساب می‌آید و تاکنون نیز در زومیت اپ‌های مختلفی برای ویرایش تصاویر خدمت شما معرفی کردیم. Enlight Photofox اپلیکیشنی شناخته‌شده برای گوشی‌های آیفون است که به‌تازگی نسخه‌ای رایگان از آن منتشر شده و سبکی جذاب را برای ویرایش در اختیار شما قرار می‌دهد. با نگاهی به اسکرین‌شات‌های زیر می‌توانید متوجه شوید که قدرت و سبک ویرایشی برنامه‌ iOS یادشده در چه سطحی قرار دارد. با کمی وقت و حوصله می‌توانید تصاویر شگفت‌انگیزی توسط این اپلیکیشن ایجاد کنید.


بهترین گوشی‌های 2019 برای عکاسی، مخصوص خوره‌های عکس و فیلم 


VSCO

اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید

این اپ برای اندروید و iOS منتشر شده و سالانه هزینه 20 دلاری دارد. اپلیکیشن VSCO Cam‌ در کنار قابلیت امکان به اشتراک‌گذاری تصاویر و اعمال فیلتر‌ها، امکانات ویرایش تصاویر را در طیف گسترده‌تر و حرفه‌ای‌تری در اختیار دوستداران قرار می‌دهد. در صورتی که دوست دارید نمونه کارهای به تصویر کشیده شده با استفاده از این اپلیکیشن را ببینید، کافی است تا vscocam# را در اینستاگرام جستجو کنید تا تصاویر یافت شده شما را با گوشه‌ای از قابلیت‌های VSCO Cam آشنا کند.

نکته‌ی دیگری که می‌تواند نشان از کاربلد بودن توسعه‌دهندگان این اپلیکیشن داشته باشد، همکاری با اَدوبی برای ساخت فیلتر‌ها و شماری از ابزارها برای توسعه‌ی Adobe Lightroom و Apple Aperture است که شاید نیاز به توضیح بیشتر نداشته باشد. با عرضه‌ی اپلیکیشن VSCO Cam این کمپانی فیلتر‌های خود را روانه‌ی پلتفرم موبایل کرده است.


15 نکته و ترفند برای اینکه در عکس ها زیباتر دیده شویم


همانطور که گفتیم VSCO  از فیلترها و ابزار‌های متنوع و قدرتمندی برای ویرایش تصاویر برخوردار است، پس از ثبت تصویر و ویرایش آن کاربران قادرند تا تصاویر خود را به اشتراک بگذارند. هرچند بنیان‌گذاران VSCO بارها به این نکته اشاره کرده‌اند که درپی تبدیل کردن اپلیکیشن خود به یک شبکه‌ی اجتماعی نیستند و نبود امکان لایک و کامنت‌گذاری را نیز باید گواهی بر این ادعا دانست، اما می‌توانید کاربران مورد نظر خود را دنبال کنید تا اگر تصویری منتشر کردند، آگاه شوید.

PicsArt

این برنامه برای هر دو سیستم عامل منتشر شده و سالانه هزینه 48 دلاری دارد. با استفاده از نرم افزار PicsArt – Photo Studio می توانید تصاویری که توسط دوربین گوشی تان گرفته اید را ویرایش کنید. برای این کار می توانید از ابزارهای بسیار زیادی که در این نرم افزار تعبیه شده است استفاده کنید و تصاویری خیره کننده ثبت کنید.

از افکت های بی نظیری که در PicsArt – Photo Studio گنجانده شده است که می توانید استفاده کنید و با قرار دادن آنها بر روی تصاویر خود جلوه های بی نظیری به آنها بدهید. قابلیت انجام ویرایش های حرفه ای مانند تنظیم کنتراست، تنظیم نور، اضافه کردن کلیپ آرت، اضافه کردن اشیا و افراد و یا حذف آنها، برش تصاویر و … نیز در نرم افزار PicsArt – Photo Studio گنجانده شده است.

این نرم افزار از سرویس های ابری پشتیبانی می کند و می توانید تصاویر را در سرویس های ابری مختلف به اشتراک بگذارید. قابلیت به اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و … نیز در نرم افزار ویرایشگر PicsArt – Photo Studio وجود دارد.


شما هم اگر میتوانید به لیست بهترین اپلیکیشن های ادیت تصاویر برای اندروید ما چیزی اضافه کنید، در کامنت ها منتظرتان هستیم.