اپلیکیشن ها از هم کرونا در امان نیستند!!!!

اپلیکیشن های پلی استور بعد از کرونا نوسان زیادی داشته! مردم بعد از کرونا خواستار اپلیکیشن های متفاوتی هستند!با ما همراه باشید تا با پر طرافدار ترین و کم طرفدارترین اپلیکیشن های پلی استور بعد از کرونا آشنا شوید!

کرونا ویروس جدید، دنیای ما را  تغییر داده! کار کردن ، درس خواندن و حتی ارتباطمان با نزدیکانمان بر اثر این ویروس تغییر کرده است! حتی استفاده از بعضی اپلیکیشن ها بعد از کرونا تغییر کرده!!!

ما جدول اپلیکیشن های پر استفاده پیش از کرونا را بررسی کردیم! سپس این جدول را پس از کرونا آنالیز کردیم! نتایج بسیار جالبی هم به دست آوردیم! با ما همراه باشید!


Google برای جستجوی اطلاعات شخصی فلسطینی‌ها، یک اپلیکیشن ناامن ساخته است

بهترین اپلیکیشن‌های ASMR ؛ استراحت و خواب بهتر

Apple بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های 2019 را معرفی کرد!


اپلیکیشن های پر استفاده در 27 فوریه بررسی شد! میزان استفاده از این اپلیکیشن ها در این ماه دوباره بررسی شد! بازی ها شامل این آنالیز نمی شوند!

اپ های پولی و رایگان هم جداگانه بررسی شده اند! 10 اپ برتر در هر جدول بررسی شده اند! البته اطلاعات دیگری هم در این گزارش هست!

با ما همراه باشید تا از اپلیکیشن های پلی استور بعد از کرونا بیشتر بدانید!

ده اپلیکیشن برتر رایگان

آخر مارسآخر فوریه
ZoomYour phone companion1
TiktiokAndroid UTO2
News breakTiktok3
SmartnewsInstagram4
Google classroomMessenger5
Whats appIRS2GO6
Hangouts meetAndroid system web view7
MessengerSnapchat8
Microsoft teamsWhats app9
instagramCash app10

همان طور که می بینید زوم به رتبه ی اول جدول رفته! چرا که توسط بسیاری از اشخاص و کمپانی استفاده می شود! از این اپ برای برگزاری وبینار ها و کلاس های مجازی هم استفاده می شود!

برنامه هایی مانند google classroom, hangouts meet, Microsoft teams  هم از 10 برنامه های بالای جدول هستند! این برنامه ها همگی برای کار کردن در خانه مفید هستند!

برنامه های تازه خیلی پر طرفدار نبوده است! اما برنامه هایی مانند  smart news  و news break راه خود را به بالای جدول باز کرده اند! شاید به این دلیل که مردم می خواستند آخرین اخبار در مورد کرونا را بدانند!

این را هم بگوییم که اپلیکیشن های اجتماعی مانند instagram, messenger, tiktok, whats app هم چنان پر طرفدار هستند! هر روز افراد بیشتری این اپ ها را نصب می کنند! طبیعی هم هست! برای برقراری ارتباط با دوستانمان چاره ای جز whats app  نداریم!

10 برنامه برتر پولی

انتهای مارسانتهای فوریه
XtramathBraintoss1
Droidcamx wireless webcam proHotschedules2
Scanner radio proNavigation pro3
The wonder weeks vs 9Toquo pro4
Tiny scanner proTouch re touch5
Navigation proNova launcher prime6
Plague incThe wonder weeks vs 97
Fl studio mobileTasker8
Vedio & tv castFl studio mobile9
Torque proMagnificat Lenten 202010

اپلیکیشن های پولی نسبت به اپلیکیشن های رایپان آنلیز پیچیده تری دارند! چرا که مردم کمتری از این اپ ها استفاده میکنند!

امروز محبوب ترین اپ پلی استور xramath  است! اپی که به بچه ها کمک می کند در منزل ریاضی یاد بگیرند! خیلی هم خوب است! این روز ها والیدن دنبال بهترین نرم افزار ها هستند که به بچه های حبش شده در قرنطینه ریاضی یاد بدهند!

البته اپ های خیلی متفاوتی بعد از کرونا وارد جدول برترین ها شده اند .

این اپ ها شامل  DroidCamX Wireless Webcam ProScanner Radio Pro – Fire and Police ScannerTiny Scanner Pro: PDF Doc ScanPlague Inc: Scenario Creator, and Video & TV Cast | Ultimate Edition هستند!!!!

مردم در این شرایط گوشی های خود را مجهز به وب کم کرده اند! خیلی ها هم دوست دارند با رادیو سرگرم باشند! خیلی ها مجبورند این روز ها با گوشی هایشان فایل ها را اسکن کنند!

چرا که کارمندان در خانه کار می کنند! دانش آموزان هم برای خیلی از تکالیفشان به اسکنر نیاز دارند!

برخی از برنامه های ماه قبل هم هم چنان در جدول دیده می شوند! مانند  the wonder weeks vs 9. این اپلیکیشن برنامه ای برای بچه ها و مادرانشان است که هم چنان در طول کرونا استفاده می شود!

Fl studio mobile  ، استودیویی متحرک در گوشی شماست! Torque pro  هم سالم بودن ماشین شما را بررسی میکند! آنهم با بلوتوث!

جالب است که اپ های مسیر یابی مانند navigation pro  هم چنان پر استفاده هستند! مگر قرار نیست مردم در قرنطینه بمانند!!! ؟؟؟

10 اپلیکیشن برتر سرگرمی

انتهای مارسانتهای فوریه
Disney +Disny +1
Google oneGoogle one2
PandoraPandora3
TinderESPN4
TwitchTinder5
HBO NowHBO Now6
BIGO LIVETwitch7
Face bookTurbo tax return app8
TangoFace book9
bumbleBIGO LIVE10

همانطور که میبینید این جدول تغییر چندانی نداشته! 3 تای اول ثابت بوده! طبیعی هم هست که اپ هایی مانند Disney + , Pandora در صدر باشند! اینکه google one  دوم شده خیلی تعجب آور است!

جالب تر اینکه مردم در روز های قرنطینه بیشتر هوای قرار گذاشتن به سرشان زده! چرا که اپلیکیشن tinder  از جای 5ام به جای 4 ام جا به شده است! tango  هم هم چنان برای مردم جذابیت خاص خودش را دارد!

روند های جهانی

جدایی از تغییراتی که در این جدول دیدم چیز هایی دیگری هم هست! البته که مردم این روز ها اپلیکیشن های خبری و رسانه های اجتماعی را بیشتر می پسندند!

اما تصویر بزرگتر این جدول ها را هم نباید ندید گرفت! برای مثال اپ هایی مانند  messenger, kids, house party که قبلا از 100 تای اول هم نبودند حالا در لیست 20 تای اول هستند!

خوب طبیعی هم هست! همه از هم دورند! دوستان از هم! خانواده ها از هم! چه چیزی جز این اپلیکیشن ها می تواند به دادمان برسد!

نکته ی جالب دیگری هم هست!

در حالیکه اپ های سرگرمی مانند net flix مانند گذشته پر طرفدار بوده، اپ های موسیقی محبوبیت خود را از دست داده است!

spotify از رتبه ی 14 به 15 نزول داشته ! youTube music هم از 27 به 51 سقوط کرده است!

اگر می پرسید چرا باید بگویم مردم دوست دارند در حین پیاده روی یا ورزش کردن موسیقی گوش کنند! این روز ها چنین کارهایی از  نادر ترین اعمال بشری محسوب می شود!