اپلیکیشن World Maker که در واقع برنامه طراحی مانگا هستش بلاخره آرزوی دیرینه مارو به واقعیت پیوند زد. بیشتر طرفداران انیمه و مانگا حداقل یک بار به طراحی مانگای خودشون فکر کردند. یا خواستن انیمه یا مانگای مورد علاقه اشون پایان متفاوتی داشته باشه. افراد دیگه ای هم هستن که به انیمه و مانگا علاقه ندارن اما داستان های خوبی توی ذهن شون هست و دوست دارن به روش متفاوتی اون رو برای عموم تعریف کنن.

در ادامه بخوانید » طراحی شخصیت های مانگا با اپلیکیشن تحت وب Giga Manga

مجله شونن جامپ – Shonen Jump همه این علایق و خواسته ها رو در نظر گرفته. و روز گذشته برنامه جدید خودش به اسم World maker رو راه اندازی کرده. با استفاده از این برنامه هر کسی می تونه بدون نیاز به نقاشی کشیدن و طراحی دستی مانگای خودش رو طراحی کنه. این برنامه فعلا در مرحله آزمایشی قرار داره و رایگانه. اما بعد از مدتی نسخه بتا و ارتقا یافته اون هم منتشر میشه که برای داشتن اون نسخه باید ثبت نام کنید.

مرتبط:

چه خبر از MILLION TAG شونن جامپ؟ رقابت جذاب بین مانگاکا ها! 

بهترین مانگاهای کمتر شناخته شده که شاهکار هستند!

اپلیکیشن World Maker

اپلیکیشن World Maker

این برنامه ابزار هایی داره که کار شما رو برای مانگاکا (طراح مانگا و کتب تصویری) شدن راحت میکنه. شما میتونین اول اسکریپت مانگا که شامل گفت و گو ها و جزئیات و خط داستانیه رو بنویسید. و بعد با کمک اپ اون رو به پانل های جداگانه تقسیم کنید.

در ادامه بخوانید » بهترین مانگاهای ترسناک که می توانند شما را به اوج هیجان برسانند! 

بعد از اون میتونید از کتابخونه و آرشیو پیشنهادی اپ کارکتر ها رو انتخاب کنید یا خودتون چهره اون هارو طراحی کنید. و با انتخاب تصاویر زمینه شروع به مرتب کردن پانل ها و تکمیل کردن اون ها کنید. این رو هم اضافه کنیم که این اپ در حال حاظر دارای 600 هزار تصویر زمینه ست. اما باز هم به شما امکان طراحی و اضافه کردن تصویر زمینه مورد نظر خودتون رو میده.

این که مانگا در چه سبک طراحی و یا با چه ژانری جلو بره کاملا تحت نظر مانگاکا یا همون کاربر اپلیکیشن هست. حالا شرایطی فراهم شده که هرکسی میتونه به راحتی مانگاکا بشه و مانگای خودش رو داشته باشه.

در ادامه بخوانید » تفاوت مانگا و مانهوا و معرفی محبوب ترین آثار هر سبک 

به نظر میاد این اپ باعث بیشتر شدن رقابت بین مانگاکاها و بهتر شدن کیفیت مانگاهای آینده میشه. فقط امیدواریم ساده تر شدن این مسیر حرفه ای باعث تولید محتواهای پوچ نشه.

شانسی برای چاپ مانگای شما در مجله Shonen Jump

به زودی رقابتی بین کاربرای نسخه بتای این اپلیکیشن برگزار میشه. توی این رقابت 2 نفر انتخاب میشن. و مانگای وان-شات (یک چپتری) خودشون رو توی مجله شونن جامپ به چاپ میرسونن. و این قطعا مسیر برندگان رو برای ورود به دنیای حرفه ای هموار تر میکنه و باعث شناخته شدن استعداد اون ها میشه.

دانلود اپلیکیشن مانگا World Maker از گوگل پلی