مدیا آرتیست ها، پلاگین و یا نرم افزارهای 32 بیتی خود را به نسخه 64 بیتی ارتقاء دهید !

هشدار به کاربران مک ، اپل به زودی پشتیبانی از برنامه های 32 بیتی را متوقف خواهد کرد ! بله درست متوجه شدید. اپل اعلام کرده از این هفته به کاربران مک هشداری میدهد که پشتیبانی از نرم افزارهای 32 بیتی در macOS رو به اتمام است.

طبق گزارش Ars Technica کاربران سیستم عامل macOS 10.13.4 در این هفته هشداری را در ارتباط با عدم پشتیبانی از برنامه هایی 32 بیتی دریافت خواهند کرد. کافیست شما یک نرم افزار 32 بیتی در سیستم خود اجرا کنید تا با این هشدار مواجه شوید. این هشدار به سادگی به شما می گوید این برنامه برای سیستم شما بهینه سازی نشده است اما با وجود دریافت این هشدار شما همچنان قادر به استفاده از نرم افزار خواهید بود.

اپل هنوز دقیقا مشخص نکرده است ، چه زمانی پشتیبانی از نرم افزارهای 32 بیتی را پایان خواهد داد، اما این شرکت قبلا به توسعه دهندگان نرم افزارهای مک هشدار داده بود که نسخه High Sierra آخرین نسخه ای خواهد بود که از نرم افزارهای 32 بیتی پشتیبانی می کند.اپل بیش از 10 سال است که از انتقال سخت افزار و نرم افزار 64 بیتی به سیستم های خود گذر کرده است. همچنین کمپانی مدتی است که از قبول نرم افزار های 32 بیتی در اپ استور مک جلوگیری کرده است.


همچنین بخوانید : آیا موزیسین ها و آهنگسازان باید به سیستم عامل Mac OS ۱۰.۱۳ High Sierra آپدیت کنند؟


اگر شما هم از کاربرهای سیستم های مک هستید و از نرم افزار های صوتی تصویری استفاده می کنید، مطمئن شوید نرم افزار ها و پلاگین های شما نسخه 64 بیتی باشند.

در ادامه بخوانید