اپل واچ سری 6 با قابلیت تشخیص پانیک اتک ! شرکت اپل در چند سال گذشته سعی کرده محصولات برجسته ای را روانه بازار کند. از جمله آنها باید به گجت های پوشیدنی این کمپانی کوپرتینویی اشاره کرد که در برند اپل واچ خلاصه می شود. ساعت های هوشمند این شرکت همیشه با ویژگی های برجسته همراه هستند و طراحی جذابی دارند.

به نوعی که طراحی مربعی نمایشگر نماد طراحی اپل واچ است و در طی شش سال گذشته اپل همیشه سعی داشت این طراحی نمایشگر را حفظ کرده تا افراد تجربه کاربری خوبی داشته باشند. از سال 2013 تاکنون هر سال شاهد معرفی نسلی از اپل واچ بودیم و به مرور زمان نه تنها طراحی بهینه شده، بلکه قابلیت های نرم افزاری جالبی هم به این ساعت افزوده شد.


همچنین بخوانید »

آی مک و آیپد جدید اپل در نیمه دوم 2020 از راه می رسند 

بهترین اپلیکیشن های کاهش وزن برای اپل واچ

همکاری اپل و گوگل در ساخت نرم افزار ردیابی بیماران کرونایی! 


حال گزارش جدیدی به دنبال گزارش قبلی مبنی بر اینکه اپل واچ دارای قابلیت سنجش سطح اکسیژن خون است، منتشر شد. گفتنیست یک قابلیت منحصربه‌فرد قرار است در اپل واچ نسل جدید یا همان سری 6 به کار گرفته شود که تاکنون هیچ دیوایس یا همان گجت پوشیدنی به آن مجهز نشد.

قابلیتی خاص در اپل واچ 6

اپل درصدد است تا تغییرات بزرگی را برای Apple Watch Series 6 در نظر گیرد و با یک مدل فوق العاده از برند اپل رو به رو هستیم. البته تاکنون شایعات بسیاری پیرامون سری 6 اپل واچ منتشر شده و انتظار داریم که برند کوپرتینویی ویژگی های قابلی در آن به کار گیرد. ناگفته نماند که اپل واچ سری 6 ساعت زیبایی خواهد بود و دارای کیفیت ساخت قابل توجهیست.

کوپرتینویی ها قصد دارند تا یک مدل برجسته را بزودی معرفی کنند که قابلیت هایی را در آن به کار گیرند. آقای Jon Prosser از آشکارسازان محصولات اپل در پادکستی بیان داشت که اپل واچ سری 6 با قابلیت تشخیص پانیک اتک عرضه شود. این فرد اظهار داشته که هدف اپل از ارائه چنین قابلیتی در اپل واچ سری 6 چنین بوده با پایش سلامت روانی، احتمال ایست قلبی به شدت کاهش پیدا خواهد کرد و اهمیت بالایی برای کاربر می تواند داشته باشد.

همانطور که می دانید، سلامت روان ارتباط مستقیمی با سلامت مغز و قلب دارد. بنابراین وجود چنین ویژگی موجب خواهد شد تا سطح اکسیژن خون همیشه مناسب باشد و شاهد یک محصول حرفه ای باشیم که با قابلیت های متنوعی همراست. اطلاعات دقیقی مربوط به این دیوایس در دست نیست و نمی دانیم اپل واچ سری 6 چه ویژگی های سلامتی دیگری را در خود جای داده است.

همین اطلاعات نسبی هم بسیار موثر بوده و نشان از آن دارد که با یک گزینه قابل توجه در مقایسه با نسل پیشین رو به رو هستیم. شرکت اپل در نظر دارد از محصولی رونمایی به عمل آورد که از گزینه های خاص است و تجربه کاربری خوبی رقم می زند.

به هر حال بهتر است منتظر بمانیم تا این اطلاعات صحت پیدا کنند. زیرا نمی دانیم آیا چنین ویژگی توسط اپل در ساعت هوشمند نسل جدید اپل واچ سری 6 لحاظ می شود یا خیر.

به نوعی این قابلیت راهی برای مقابله با پانیک اتک است. این ویژگی به پایش سطح ترس پرداخته و با حملاتی که فرد با آن رو به رو می شود، هشداری می دهد.