ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018 ! با آمدن فصل پاییز استفاده از رنگ های گرم چه در آرایش،چه در استایل و  چه در رنگ موهایتان بسیار ترند است.اگر شما نیز قصد دارید رنگ موهای تان را تغییر دهید حتما این مطلب را مطالعه کنید.ما در این مطلب ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018 را برای شما جمع آوری کرده ایم با ما همراه باشید :

قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که در انتخاب رنگ مو حتما فرم صورت و رنگ پوست خود را مد نظر قرار دهید و سپس با توجه به آن رنگ موهای خود را انتخاب کنید.

1-قهوه ای تیره

استفاده از رنگ قهوه ای تیره انتخاب مناسبی برای پاییز است .زیرا در عین ساده بودن باعث شیک نشان دادن چهره تان می گردد.و باعث می شود چشمان شما بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018

2-مسی یا قرمز تیره

این تناژ رنگ موها مناسب افرادی است که پوست روشن و چشمانی به رنگ آبی و یا سبز دارند زیرا باعث روح بخشیدن و شاداب تر نشان دادن چهره آن ها می گردد.و انتخاب مناسبی برای روزهای پاییزی است.

ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018

3-هایلایت

استفاده از هایلایت های تیره و روشن و ترکیب چند نوع هایلایت با یکدیگر مانند ترکیب هایلایت بلوند کاراملی ،طلایی و… انتخاب مناسبی برای فصل پاییز و زمستان 2018 /2019 است.

ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018

4-بلوند زیتونی

رنگ های زیتونی و دودی همواره طرفداران خود را دارند.اگر پوست شما روشن و گندمی است این رنگ مو می تواند باعث شاداب تر نشان دادن چهره شما گردد.

ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018

5-آمبر

تقریبا می توان گفت رنگ موهای آمبر به مدت طولانی است که در دنیای مد و فشن خودنمایی می کنند.اگر شما نیز طرفدار این نوع رنگ موها یعنی تیره به روشن هستید و هنوز تصمیم نگرفته اید الان بهترین زمان است .

ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018

6-بلوند یخی

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که اعتقاد دارید رنگ موهای با تناژ سرد بیشتر به شما می آید ،نگران نباشید.در این فصل شما می توانید رنگ موهای تان را به بلوند یخی تغییر دهید.

ایده های برای رنگ مو در پاییز 2018

در ادامه بخوانید :

با ۸ رنگ موی ترند در فصل پاییز آشنا شوید !

مدل موهای نیجریه ای جالب و جذاب در طیفی از رنگ های مختلف!!!

۵ اشتباه رایج در افرادی که موهای رنگ شده دارند !

موهای خود را اول کوتاه کنیم سپس رنگ یا بالعکس؟ شیوه ی درست کدام است ؟