ایده های برای طراحی اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک !اکثر کسانی که دارای خانه های کوچک هستند نمی دانند که چگونه باید فضای منزل خود را بچینند و این امر اغلب باعث وحشت می گردد.با این حال، اگر شما از طریق پلان  و نظم بروید، خواهید دید که چگونه به راحتی می توانید خانه های کوچک خود را تزئین  کنید.یکی از مهمترین مشکلات ایجاد فضای کاری یا اتاق کار خانگی  برای خانه های کوچک است….

یکی از مشکلاتی که در خانه های کوچک وجود دارد این است که افراد اغلب از خود می پرسند که این وسیله را کجا بگذارم ؟ اما توجه به پلان و نظم می تواند باعث به وجود آمدن دکوراسیونی فوق العاده گردد.

اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک

 با گسترش تکنولوژی مفهوم ”home office” وارد زندگی هایمان شد.و به این ترتیب ما می توانیم در منزلمان فضایی را برای انجام دادن کارهایمان انتخاب کنیم.بیایید با یکدیگر با ایده های برای طراحی اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک آشنا شویم :

اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک

اولین کاری که باید انجام دهیم این است که تمام گوشه های منزلتان را به خوبی شناسایی کنید.شاید شما بتوانید فضایی را در منزل خود پیدا کنید که تا به حال به آن بی توجه بوده اید مثلا فضای بین دو ستون .


همچنین بخوانید :

نکاتی برای دکوراسیون محیط های اداری !

ایده های دکوراسیون برای خانه های کوچک

پیشنهادهای دکوراسیون با کمترین بودجه !

استفاده از گیاهان در دکوراسیون منزل !

سبک شما در دکوراسیون منزل چیست؟با انواع سبک های دکوراسیون منزل آشنا شوید !


اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک

در این مرحله شما باید قادر به کشف گوشه هایی در خانه خود باشید که می توانید آن را  ارزیابی کنید.بنابراین می توانید با توجه به ابعاد و اندازه های خود یک میز کار هیجان انگیز با رنگ مورد علاقه  برای خودتان تهیه کنید.

اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک

شما می توانید فضای کاری خود را با اضافه کردن یک میز  کوچک در گوشه ای از اتاق نشیمن  برای ایجاد یک فضای کاری شخصی  در یک خانه کوچک ایجاد کنید .می توانید دیوار فضای کاری خود را با کاغذ دیواری و یا پوستر طراحی کنید.

اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک

اگر می خواهید فضای کاری متفاوتی داشته باشید در اصطلاح فرانسوی (marjinal) فقط کافیست که می توانید از اکسسوری هایی متفاوت در طراحی استفاده کنید.و به این ترتیب اتاق کار خانگی متفاوت و خلاقانه ای داشته باشید.

اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک

اگر فضای کاری خود را با دیگر اتاق های خانه به اشتراک  می گذارید، نباید همزمان عملکرد آن اتاق را محدود کنید. به عنوان مثال می توانید فضای کاری خود را درون کمد دیواری ایجاد کنید تا در زمان هایی که به آن نیاز ندارید آن را به راحتی از معرض دید دور کنید.

اتاق کار خانگی در فضاهای کوچک