علم و فناوری

مایکروسافت برای نسل آینده کنسول دومی را در نظر دارد که ارزان‌تر و ضعیف‌تر است! 

مایکروسافت در حال حاضر قصد دارد دو کنسول نسل بعدی Xbox را برای تعطیلات 2020 عرضه کند. منابعی که با برنامه‌های مایکروسافت آشنا هستند به مجله Verge می‌گویند که مایکروسافت قصد دارد یک کنسول Xbox ثانویه ارزان‌تر و قدرتمندتر با نام “Lockhart” داشته باشد. در حالی که مایکروسافت برنامه‌های سطح بالای ایکس باکس اسکارلت خود را فاش کرده است، در اوایل سال جاری به استراتژی دو کنسول خود در E3 اشاره‌ای نکرد. در ابتدا ویندوز سنترال تقریباً یک سال پیش از وجود Lockhart خبر داد و Kotaku اکنون گزارش داده که این کنسول بخشی از برنامه‌های نسل بعدی مایکروسافت است.


پیش از مطالعه این مطلب بخوانید: 


ایکس باکس اسکارلت 

مایکروسافت در واقع دو کنسول را در نسل بعد راه اندازی می‌کند که به عنوان جانشینان Xbox One S و Xbox One X عمل می‌کنند. Lockhart بدون درایو دیسک، دقیقاً مانند Xbox One All-Digital Edition است که از کنسول اصلی پروژه اسکارلت، با نام “آناکوندا”، قدرت کمتری دارد. 

ما می‌دانیم که مایکروسافت در ماه‌های اخیر به دنبال بازخورد از توسعه دهندگان در مورد برنامه‌های نسل بعدی Xbox خود بوده است. و خب ما در ابتدا شنیدیم که این شرکت برنامه‌های Lockhart خود را زودتر از E3 شروع کرده است. مایکروسافت هنوز مشخصات سخت افزاری Xbox نسل بعدی خود را نهایی نکرده است، اما می‌دانیم که Lockhart اکنون بخشی از آغاز تعطیلات 2020 خواهد بود. 

کنسول آناکوندای مایکروسافت جهش واقعی نسل بعدی خواهد بود و منابع می‌گویند که مایکروسافت در این کنسول خاص بیش از 10 عدد قدرت گرافیکی را هدف قرار داده است. ممکن است برنامه‌های Lockhart تغییر کند، اما در حال حاضر این کنسول با حدود 4 teraflops قدرت گرافیکی آغاز خواهد شد. 

Kotaku گزارش می‌دهد که Lockhart یک درایو حالت جامد را شامل می‌شود و به جای 4K که در Anaconda در دسترس خواهد بود به سمت بازی‌های 1440p قدم بر می‌دارد. ما می‌دانیم که هر دو آناکوندا و لاکهارت سخت افزار مشابهی را بادر نسل بعدی به اشتراک می‌گذارند.

منابع می گویند که لاکهارت پردازنده نسل بعدی را شامل می‌شود اما کندتر از آناکوندا خواهد بود. این بدان معنی است که توسعه دهندگان می‌توانند از SSD و به روزرسانی‌های CPU برنامه ریزی شده برای آناکوندا در بازی‌هایی که در کنسول‌های نسل بعدی Xbox وجود دارد، استفاده کنند.

اگر نظری دارید خوشحال می‌شویم در بخش دیدگاه‌ها برای‌مان بنویسید. 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
امتیاز شما به این مطلب
مشترک شدن
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
0
خوشحال میشیم نظرتونو بدونیمx