ویدیو هر سه بازی اصلی مین کارت رو بصورت کامل و اختصاصی در مجله وارونه تماشا کنید!

سلام به همه دوستان و علاقه مندان به هنرهای رزمی و UFC ، با نگاهی به مبارزات یو اف سی فایت نایت 154 در خدمت شما هستم. مبارزات UFC Fight Night 154 یا یو اف سی گرین ویل همین چند ساعت پیش به پایان رسید. کارتی که برای خیلی ها شاید جذابیت بالایی نداشت ! اما فایترهای خوب و آینده داری تو این کارت مسابقه دادن و نسبتا هم شاهد مبارزات خوبی بودیم.

بازی مین ایونت بین چان سونگ جونگ (زامبی کره ای) و رناتو مویکانو برگزار شد. که زامبی کره ای موفق شد در ثانیه 57 بازی و با KO/TKO بازی رو ببره!

بازی کو مین ایونت هم بین رندی براون و بریان باربرینا برگزار شد و رندی براون موفق شد در راند سوم و با KO/TKO بازی رو ببره!

بازی سوم کارت اصلی یو اف سی گرین ویل بین اندرسون دو سانتوس و آندره یول /ANDRE
EWELL برگزار شد، که آندره یول موفق شد در یک بازی نزدیک بعد 3 راند اندرسون دو سانتوس رو شکست بده!

سایر بازی های این کارت هم خیلی مهم نبودن! اما در ادامه یه اشاره ریزی بهشون میکنم ! بازی های پریلیمز هم اونایی که مهم هستن رو یه اشاره ای بهشون میکنم و بقیه رو به ذکر نتیجه بسنده میکنم.


همچنین بخوانید »


با نگاهی به مبارزات یو اف سی فایت نایت 154 همراه من باشید

Main Card

مبارزات یو اف سی فایت نایت 154

کارت اصلی یو اف سی فایت نایت 154 شامل 5 بازی بود، و همونطور که بالا گفتم کلا این کارت بازی های مهمی نداره ! اما بازی ها نسبتا زیبا بودن. به هر 5 بازی یه اشاره ریزی میکنم و در ادامه به بررسی سه بازی اصلی میپردازم .

بازی مین ایونت بین چان سونگ جونگ و رناتو مویکانو در دسته پر وزن برگزار شد و زامبی کره ای بعد یه کام بک عالی موفق شد، مویکانو رو ظرف 57 ثانیه ناک داون کنه و به نوعی دوباره برگرده تو لیست فایترهایی که تو این دسته خطرناک محصوب میشن.

بازی کو مین ایونت هم بین رندی براون و بریان باربرینا در دسته WELTERWEIGHT برگزار شد که رندی براون موفق شد در راند سوم و با TKO بازی رو ببره.

بازی سوم این کارت بین آندره یول و اندرسون دو سانتوس در دسته خروس وزن برگزار شد که آندره یول موفق شد بازی رو در 3 راند به نفع خودش تموم کنه.

بازی چهارم در دسته FLYWEIGHT زنان بین آندرا لی و آماندا دلا روسا برگزار شد، که بعد 3 راند آندرا لی موفق شد در یک بازی کاملا مسلط دلا روسا رو شکست بده. آندرا لی تا قبل این بازی تنها دو بازی در یو اف سی داشت و رنک 10 این دسته هستش.

اما دل روسا رنک 11 دسته فلای ویت 3 بازی قبل این مبارزه داشت و هر 3 رو برنده شده بود ! که دوتا بازی آخرش رو در مقابل ریچل اوزچویچ و نادیا کاسم برنده شده بود. 

بازی آخر این کارت هم در دسته میان وزن بین کوین هالند و آلسیو دی چیریکو برگزار شد که بازی بعد 3 راند و با برتری نسبی کوین هالند به پایان رسید. این چهارمین بازی کوین هالند و سومین برد پیاپیش در یو اف سی بود.


Renato Moicano vs Chan Sung Jung

چان سونگ جونگ یا زامبی کره ای بعد باخت عجیبی که سال گذشته در مقابل رودریگز (تو بازی که برده بود در 4 ثانیه انتهای بازی با ضربه عجیب آرنج رودریگز ناک اوت شد.) داشت، کمی از لحاظ روانی وضعیت خوبی نداشت با این حال همه تلاشش خودش رو کرده بود تا با انرژی و وضعیت ذهنی مناسب دوباره وارد رقابت ها بشه. 

[megadesc]اینم بگم زامبی کره ای مدتیه داره تو آمریکا زندگی و تمرین میکنه [/megadesc]

به همین خاطر سونگ جونگ با رنک 12 دسته پر وزن به سراغ مویکانو رنک 5 دسته پروزن رفت بازی که از همون ابتدا مشخص بود جونگ بسیار آماده تر هستش !

مویکانو هم بعد باخت در راند دوم با KO/TKO به جوزه آلدو در مقابل چان سونگ جونگ قرار میگرفت. 

و اما بازی

بازی شروع شد و بعد چند رفت و برگشت زامبی کره ای با یه جاخالی خوب تونست هوک راست و مشهور خودش رو روی فک مویکانو لند کنه و پشتش هم هوک چپ رو در حال افتادن مویکانو لند کنه !(درست مثل یه بوکسور حرفه ای!)

روی زمین هم با زدن ضربات سنگین به سر و صورت رناتو مویکانو داور رو مجبور کرد تا بازی رو متوقف کنه. زامبی کره ای موفق شد تنها در 57 ثانیه یکی از بهترین فایترهای دسته پروزن رو ناک داون کنه و زنگ خطر رو برای 4 فایتر اول این دسته به صدا دربیاره !

زامبی کره ای استایل خوبی داره و با توجه به سنش حتی جا داره بتونه در چند سال آینده عنوان قهرمانی این دسته رو هم به دست بیاره گرچه راه خیلی خیلی سختی در پیش داره !

 


Randy Brown vs Bryan Barberena

مبارزات یو اف سی فایت نایت 154 - Randy Brown vs Bryan Barberena

این بازی تو دسته ولترویت برگزار می شد جایی که هیولاهایی مثل کامارو عثمان، تایرون وودلی، بن اسکرن، خورخه ماسویدال و … هستن پس بعید میدونم برای این دوتا جایی تو تاپ رنک باقی بمونه !

هر دو این فایتر ها قبل این بازی 6 بازی تو یو اف سی انجام دادن که از این 6 تا 3 باخت و 3 برد نصیبشون شده !

و اما بازی

بازی در 3 راند برگزار شد که در دو راند اول شاهد ضربه خاص و سنگینی نبودیم ! اما با این حال راندی براون چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ تکنیکی در وضعیت خیلی بهتری نسبت به باربرینا قرار داشت. همین امر باعث شد تا در راند سوم براون با ضربات متعددی که به سر و صورت باربرینا وارد کرد بازی رو با TKO برنده بشه.

رندی براون هر بازی داره بهتر از قبل میشه و انتظارش میره تا شاهد بازی های بهتر دیگه ای هم ازش باشیم.

 


Andre Ewell vs. Anderson dos Santos

Andre Ewell vs. Anderson dos Santos

بازی سوم مین کارت یو اف سی فایت نایت 154 بین آندره یول و اندرسون دوسانتوس در دسته BANTAMWEIGHT یا خروس وزن برگزار شد. دسته ای که همین دو هفته پیش هنری سوهودو موفق شد مقام قهرمانی این دسته وزنی و دومین قهرمانی خودش در یو اف سی رو بدست بیاره.

این بازی برخلاف بازی کو مین ایونت به شدت جذاب و دیدنی بود. آندره یول قبل این بازی ، دو مبارزه در یو اف سی داشته که یه برد و یه باخت نتیجه اش بوده از طرفی آندرسون دوسانتوس هم قبل این بازی تنها یک مبارزه داشته که اون بازی رو به ناد نریمانی واگذار کرده.

و اما بازی 

بازی در راند اول سرپا دنبال شد و بوکس حرف اول رو میزد. آندره یول به دلیل قد بلندتر و دست های کشیده و سریع عملکرد بهتری رو نسبت به دوسانتوس در ضربات دست ارائه کرد و موفق شد در راند اول ضربات متعدد و بسیار سنگینی رو روی سر دوسانتوس لند کنه ! دوسانتوس هم سختی خوبی از خودش نشون داد و با وجود دریافت ضربات سنگین همچنان با انرژی رو به جلو حرکت میکرد.

در راند دوم از تعداد ضربات یول کاسته شد و دوسانتوس موفق شد ضربات خوبی رو لند کنه ! راند سوم اما دوسانتوس با توجه به بک گراند BJJ و درخواست مربی هاش بازی رو روی زمین کشوند و موفق شد ضربات سنگینی رو لند کنه ! در نهایت بعد سه راند و یک بازی جذاب آندره یول برنده بازی اعلام شد.

 


Prelims

مبارزات یو اف سی فایت نایت 154

خب کارت پریلیمز شامل 6 تا بازی بود که من فقط به دوتاش اشاره میکنم و بقیه رو فقط به ذکر نتیجه بسنده میکنم.

Luis Pena vs Matt Wiman

لویس پنا در چهارمین بازی خودش در مقابل مت وایمنی قرار گرفت که کلا 4 بازی در یو اف سی داره ! این بازی با برتری کامل لوئیس پنا در راند سوم و با KO/TKO تموم شد و دومین پیروزی پیاپی پنا و سومین بردش در یو اف سی رقم خورد.

Allen Crowder vs Jairzinho Rozenstruik

خب باید خدمتون اعلام کنم جایرزینهو روزنسترویک هیولای جدید دسته سنگین وزن هستش این بازی دومین بازیش در یو اف سی بود بازی اولش رو موفق شده در راند دوم با KO/TKO ببره در این بازی هم در مقابل آلن کرودر قرار گرفت و موفق شد در 8 ثانیه کرودر رو ناک اوت کنه !

با این رکورد در جایگاه دوم سریع ترین ناک اوت های تمام دوران یو اف سی قرار میگیره ! حواستون به این آدم باشه به زودی زیاد ازش میشنویم!

این هم از بررسی این هفته امیدوارم از بررسی مبارزات یو اف سی فایت نایت 154 لذت برده باشید، لطفا شما هم نظراتتون راجع به این بازی ها با ما به اشتراک بگذارید.