داستان نیمه تمام نشانه ی چیست ؟؟؟

بازگشت شوالیه سیاه از زبان جوزف لویت می تواند از داغ ترین خبر های این روز های دنیای سینما باشد !  با ما باشید تا حقایق بازگشت شوالیه سیاه از زبان جوزف لویت را بشنویم!


بهترین فیلم های علمی تخیلی قرن بیست و یک که باید ببینید ؛ تا سقف آسمان، تا ته رویا!


خب !جوزف لویت رازهای بازگشت شوالیه را برایمان گفته!

کاراکتر او در این فیلم با نام جان بلیک شناخته می شود ! جوزف، بت من جدید ما خواهد بود!

برای طرفدارهای بت من این  یعنی ؛ قسمت جدیدی از بت من در راه است!!  شاید باز هم روزی کریستوفر نولان دست به کار شد و فیلم سال 2012 بت من را کامل کرد!

خب برنامه ای هست که در آن طرفداران می توانند هر سوالی که دلشان می خواهد از بازیگران بپرسند!

بازگشت شوالیه سیاه

از سوی دیگر، همه ی ما میدانیم که قسمت قبلی بت من به شکل باور نکردنی نیمه کاره تمام شد! انگار نولان واقعا قصد داشت قسمت بعدی هم در کار باشد !

در طول یکی از این جلسات « هر چه می خواهد دل تنگت بپرس » یکی از طرفداران از جوزف پرسید : نظرت در مورد پایان نیمه تمامه فیلم چیه ؟ واقعا برنامه ای برای ادامه دادن دارین؟؟

جوزف هم در پاسخ گفت که تا جایی که او میداند و تا جایی که نولان را می شناسد او همه ی فیلم هایش را همین جور تمام می کرده! هر چه باشد این روش تمام کردن یکی از بهترین روش های تمام کردن فیلم های سه گانه است!

پایان طوفانی بتمن …

برای آنهایی که پایان نیمه تمام و طوفانی بت من را ندیده اند باید بگویم که تم اصلی پایان فیلم این بود که بت من بیشتر از یک نفر است! یعنی در طول فیلم بت من از یک نفر تبدیل به یک سمبل می شود!

 چنین تمی واقعا با داستان بت من و اینکه کسی غیر از بروس ماسک بت من را داشته باشد سازگار است!

جوزف در این مصاحبه ی عمومی شرکت کرد تا از مردم دعوت کنند از مینی فیلمش حمایت کنند!

بازگشت شوالیه سیاه

در حال حاضر جوزف تمام وقتش را بر روی مینی فیلمی گذاشته که در مورد واکنش های مردم و به نوعی کنار آمدن مردم با شرایط خاص زندگی در دوران کروناست!

 او گفته در این شرایط سخت و روزهای قرنطینه باید همگی به هم کمک کنیم و تا جایی که می توانیم مبتکرانه عمل کنیم تا این روزها هر چه زودتر بگذرند!

جوزف در ادامه گفته که خودش هم همین راه را در پیش گرفته! و کار مبتکرانه اش را شروع کرده! پس از همه ی هنرمندان از هر گروهی، بازیگر ، موزیسین، کارگردان، نویسنده، حرفه ای تا مبتدی درخواست کرده که اگر راهی بلدند فقط اعلام کنند!

او از همه ی افراد علاقه مند خواسته که در صورت مایل بود به همکاری به سایت «HITRECORD» بروند یا اپلیکیشن این سایت را ازگوگل پلی و اپ استور دانلود کنند!

جوزف امیدوار است مکالمه و صحبت با این هنرمندان ، تازه کار گرفته تا حرفه ای ، ایده های تازه ای برایش به ارمغان بیاورد!

او از همه خواسته تا بیایند و در مورد کرونا ، زندگی هنرمندی ، هنر و هر چیزی که فکرش را میکنید حرف بزنند !

چرا که حرف زدن همیشه راه خوبی برای به وجود آمدن ایده است!

او گفته اعضای این برنامه می توانند هر سوالی که دلشان می خواهد از او بپرسند! طرفداران هم از این فرصت استفاده کردند و کلی سوال سوال در مورد زمان فیلم برداری بتمنِ نولان از او پرسیدند!

یکی از طرفداران از او در مورد تجربه ی کار کردن با نولان پرسید !

جوزف در جواب این طرفدار گفت : کار کردن با کریس نه تنها کلی چیز در مورد سینما و فیلم یادم داد بلکه یاد گرفتم رهبری درست چطوره و رفتار یک بزرگسال در یک گروه باید دقیقا چطور باشه!!!

جوزف گفته کریستوفر نولان از آدم های خاص روزگار است! کسی که می تواند در یک لحظه هم به هزارن جزییات موجود در سکانس ها فکر کند ، هم به تم کلی صحنه!!!

 نولان باعث شد جوزف به این نتیجه برسد که هنر در واقع از تاثیر آدم ها شکل میگیرد ! این بعضی آدم های خاص روزگار هستند که هنر را می سازند و کریستوفر نولان یکی از آنهاست !