راز هایی از زندگی واقعی بازیگران مانی هیست!

بازیگران سریال مانی هیست چه کسانی هستند؟ مانی هیست این روزها با داشتن گروه بازیگران جذابش غوغا به پا کرده! اگر دوست دارید با بازیگران سریال مانی هیست آشنا شوید و در موردشان بیشتر بدانید با من و مجله وارونه همراه باشید.

بازیگران سریال مانی هیست بار دیگر با فصل پنجم به نتفلیکس بر می گردند. ما هم مثل خیلی های دیگر این سریال را دوست داریم و بر اساس گزارشات منتشر شده در فربز، مانی هیست پر طرفدارترین سریال غیر انگلیسی زبان نتفلیکس است.


بهترین سریال های شبیه سریال Money Heist که باید ببینید

سوالی درباره سریال مانی هیست ؛ سارقین چرا نقاب سالوادور دالی دارن؟

چند دلیل برای تماشای سریال money heist (خانه ی کاغذی)


آشنایی با بازیگران سریال مانی هیست

پروفسور، توکیو، موسکو، دنور، برلین، نایروبی، ریو، هلسینکی، راکِل، و مانیکا، همه و همه در جریان فصل های قبلی عالی بازی کردند.

در فصل سوم کلی شخصیت جدید به این سریال اضافه شد، مثلا آلیسیا سییِرا که یک افسر پلیس است. در فصل چهارم هم تاتیانا، دوست دختر برلین به بازیگران ثابت این سریال اضافه شد.

به ازای هر شخصیتی که به جمع این سریال اضافه می شود، هر بار یک شخصیت خوب را از دست می دهیم.

بازیگر نقش بوگوتا در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

در فصل سوم با هوویک کوچاکریان آشنا شدیم. بازیگری که نقش بوگوتا را بازی میکند. اگر به نظرتان آشنا می آید به خاطر این است که در سال 2017 در کنار مایکل فسبندر در فیلم “فرقه‌ی آدم‌کش‌ها” نقش آفرینی کرد.

هوویک بوکسر است و در سریال مدیر شب هم نقش جزئی‌ای در کنار بازیگرانی مانند تام هیدلستون و هیو لاری داشته است.

بازیگر نقش آلیشیا در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

آلیسیا، یک افسر پلیس زیرک و بی‌رحم است که حتی وقتی سازمان پلیس او را اخراج می‌کند باز هم به کارش ادامه می‌دهد تا به هدفش برسد، توسط ناجوا نیرمی 48 ساله بازی می شود.

آلیسیا مذاکره کننده جدید است که در واقع به هیچ قانونی اهمیت نمی دهد، او در ابتدای فصل، صرفا به عنوان شکنجه‌کننده و مامور ریو حاضر شد اما تا پایان فصل به چیزی فرای یک مامور ساده تبدیل شد و به تنهایی کارهایی را کرد که سازمان پلیس نمی‌توانست بکند.

ناجوای نیرمی به غیر از بازیگری، خوانندگی نیز می کند. او تا به حال 10 آلبوم موفق داشته است.البته او در سریال vis a vis نیز نقش‌آفرینی کرده، سریالی که چندین بازیگر در سریال مانی هیسا در آن هستند.

بازیگر نقش پالرمو در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

پالرمو در فصل سوم نقش کلیدی داشته، بازیگر آرژانتینی “رودریگو د لا سرنه”، بازیگر مغز متفکر بازی های استراتژیک مانی هیست است. این بازیگر 43 ساله به علت درخشش در فیلم خاطرات موتورسواری (2004) به شهرت رسید، در این فیلم او با یک موتور همراه سفر های واقعی چگوارا است.

چه‌گوآرا در انقلاب کوبا نقش غیر قابل چشم پوشی داشته و سفر موتور سواری اش در سال 1952 که دورتادور آمریکای لاتین را پوشش می‌داده، او را در رسیدن به هدفش مصمم‌تر کرد.

بازیگر نقش مارسلا در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

لوکا پروس، بازیگر 43 ساله اهل کروات، بیشتر به خاطر صداپیشگی اش معروف است. کارهای صدا پیشگی او در پروفایل ای ام بی دی اش موجود است. او مدرک کارشناسی اش در رشته ی هنرهای اجرایی را در سال 200 از دانشگاه امرسون دریافت کرد. پس از آن هم به عنوان عروسک گردان در تئاتر نمایشی زاگرب مشغول به کار شد.

او در گذشته هم با اورسلا کوبورو بازیگر نقش توکیو و ناجوا نیرمی کار کرده بود، هر سه این بازیگران در فیلمی اسپانیایی به نام درخت خون هم بازی بودند. این فیلم در مورد زوج جوانی است که همزمان با یادداشت کردن سابقه ی خانوادشان متوجه راز های ترسناک و سیاه گذشته شان می شوند.

بازیگر نقش پروفسور در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

آلوارو مورتو تا همیشه برای بازی در نقش پروفسور عینکی که مغز متفکر مانی هیست است ستایش خواهد شد. اما اگر برایتان جالب است باید بگویم که او قبلا هم در دو سریال اسپانیایی بازی کرده بود. اولی سریال درامی به نام “عشق در لحظات سخت” و دومی “راز پویتو ویجو” که دومین سریال پر طرفدار اسپانیا بوده است. غیر از اینها در فیلمی به نام “میراژ” هم بازی کرده است.

در ادامه بخوانید » بهترین سریال های مارول ؛ کدام سریال مارول ارزش تماشا دارد؟ 

بازیگر نقش نایروبی در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

آلبا فلورز، این بازیگر 33 ساله از یک برنامه تلویزیونی قدم به عرصه این فیلم گذاشت. مادرش یک تولید کننده تئاتر و پدرش یک تدوین گر است. این را هم بگویم که عمه و شوهرعمه او هر دو خواننده هستند. پس استعداد خانودگی و رگ و ریشه هنرمندی، در او تاثیر کمی نداشته است. او در سریال vis a vis نیز حضور داشته.

بازیگر نقش راکویل در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

با آغاز این سریال “ایتزیار ایتونو مارتینز” را در نقش پلیسی زرنگ دیدیم، اما حالا او شخصیتش را تغییر داده و به دزدها پیوسته است. ایتزیار جدا از مطالعاتش در تئاتر، مدرک جامعه شناسی هم دارد. او در ایالت های باسک و کاستیل هم اجرا داشته است. البته او در سریال جنایی دیگری در نتفلیکس به نام Twin Murders: The Silence of the White City نیز بازی کرده است.

در ادامه بخوانید » 10 تا از بهترین فیلم های راز آلود و جنایی تمام دوران که حتما باید ببینید! 

بازیگر نقش توکیو در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

اورسلا کوبورو نقش خود به عنوان یک دزد باهوش، زیبا و سرسخت را به زیبایی تمام به نمایش می گذارد. غیر از مانی هیست او در سریال اسپانیای دیگری به نام “فیسیلا کیومیکا” هم باز کرده بود، این سریال از سال 2008 تا 2011 در حال پخش بود. البته او بعد از شهرتش در مانی هیست به تازگی در فیلم هالیوودی‌ای به اسم Snake Eyes نیز نقش‌آفرینی کرده.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های جنایی ؛ تماشای جنایت‌های بی نقص از قاب انیمه 

بازیگر نقش ریو در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

میگل هرن از بازیگران اصلی سریال مانی هیست است که البته اگر کسی او را به خاطر نقشش در این سریال نشناسد قطعا او را به خاطر بازی‌اش در سریال اسپانیایی شماره دوی نتفلیکس یعنی Elite تشخیص میدهد.

بازیگر نقش دنور در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

جیمز لورنته برای طرفداران سریال های اسپانیایی نت فلیکس چندان هم غریبه نیست. به غیر از مانی هیست او در سریال دیگری به نام ELITE هم بازی میکند.

این سریال هم در نت فلیکس پخش می شود و داستان اعتیاد و خوش‌گذرانی گروهی نوجوان است. ماریا پدرزا، دوست دختر لورنته هم در فصل اول مانی هیست در نقش دختر سفیر انگلستان نقش‌آفرینی کرد.

بازیگر نقش برلین در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

برلین برادر بزرگتر پروفسور در سریال است، مردی که نقشه های او را اجرایی میکند. از یک طرف او را می بینیم که بد جنس، جامعه‌ستیز و خطرناک است، اما از طرف دیگر  صادق، شوخ و با اخلاق است.

در ادامه بخوانید » بهترین فیلم های جنایی کره ای ؛ تجربه‌ای کاملا متفاوت 

این بازیگر کلیدی در درامای اسپانیایی «امباسی»، «گرند هتل» و «وزیر زمان» هم ستاره شده بود. برلین در تمام فصل‌های مانی هیست تا به اینجا حضور داشته است. 

بازیگر نقش ماسکو در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

پاکو توس، نقش پدر دنور را در فیلم بازی میکند. این بازیگر در درامای پلیسی به نام «لو امبرس دو پاکو» به شهرت رسید. او در فیلم جنایی The Invisible Guest نیز نقش‌آفرینی کرده.

بازیگر نقش آرتورو در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

انریکه آرس نقش آرتورو را بازی میکند، او کارگردان فیلم نعنای سلطنتی اسپانیا هم هست.

در ادامه بخوانید » بهترین انیمه های جنایی ؛ تماشای جنایت‌های بی نقص از قاب انیمه 

بازیگر نقش مونیکا در مانی هیست کیست؟

بازیگران سریال مانی هیست

“ایستر اسبو” ملکه موفرفری داستان ماست، مانی هیست بزرگترین فیلمی است او که تا به حال بازی کرده، اما قطعا آخرینش نخواهد بود.

بازیگر نقش هلسینکی در مانی هیست کیست؟

“دارکو پریک” یک بازیگر صرب است که در یوگوسلاوی سابق متولد شده، پریک در سال 2004 به بارسلونا مهاجرت و پس از آن در سریال های اسپانیایی زبان نقش آفرینی کرد.

بازیگر نقش اولسو در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

“روبرتو گارسیا” نزدیک به دو دهه افسر ارتش اسپانیا بوده است و در نهایت تصمیم گرفته به سراغ شغل دومش برود، بازیگری! بر اساس گفته های خود او، بازیگری تخیل قوی می خواهد که روبرتو آن را داراست! او به راحتی می تواند خودش را جای کس دیگری بگذارد و بازی کند، برای او بازیگری مثل یک تفریح می ماند.

بازیگر نقش تاتیانا در مانی هیست کیست؟

مانی هیست

“دیانا گمز” یکی شخصیت هایی است که در فصل 4 با او آشنا شدیم. او نقش تاتیانا، دوست دختر برلین را بازی میکند. در واقع کلید فهمیدن راز های برلین در گذشته تاتیاناست، تاتیانا تمام رازهای او را میداند. این را هم بگویم که دیانا یکی از پر کارترین بازیگر های سریال های اسپانیایی است که در یکی دیگر از سریال‌های اسپانیایی نتفلیکس به نام Valeria نیز بازی کرده.

در ادامه بخوانید » بهترین سریال های شبیه دکستر Dexter را از دست ندهید!