بازیگران فیلم جدید مورتال کامبت که قرار است در آینده ساخته شود، معرفی شدند. این فیلم قرار است توسط جیمز وان تولید شود. جیمز وان در کارنامه خود، افتخار ساخت فیلم های اره، آکوامن و موذی را دارد. این فیلم مقرر گردیده است که درجه R داشته باشد. این یعنی افراد زیر 17 سال اجازه تماشای این فیلم را ندارند. این فیلم در سال 2021 اکران خواهد شد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با بازیگران فیلم جدید مورتال کامبت آشنا کنیم.


بیشتر بخوانید: بازیگران سریال مانی هیست چه کسانی هستند؟


مکاد بروکس در نقش جکسون بریگز

مورتال کامبت

مکاد بروکس در فیلم راه‌اندازی مورتال کامبت که در آینده نچندان دور منتشر می‌شود، به نقش “جکس” جکسون بریگز جان می‌بخشد. در این فیلم، مکاد می‌بایست نقش یک سرباز با بازوهای فوق‌العاده قوی و هیکلی ایده‌‌آل را بازی کند. با توجه به پیشینه خوب بروکس در فیلم های بازی، سوپر گرل و زنان مطلقه خانه‌دار و … وی قطعا می‎‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند.

چین هان در نقش شانگ سونگ

مورتال کامبت

چین هان که در کارنامه خویش سابقه بازی در فیلم های مارکو پلو و شوالیه تاریکی را دارد، قرار است در مورتال کامبت نقش شانگ سونگ را بازی کند. قطعا چهره او گزینه خوبی برای شخصیت شانگ سونگ است، اما باید ببینیم بازی او نیز این چنین است؟


همچنین بخوانید» بهترین فیلم ها درباره قاتلان سریالی که باید ببینید!


هیرویوکی سانادا در نقش عقرب

بازیگران فیلم جدید مورتال کامبت

در فیلم راه اندازی مورتال کامبت هیرویوکی سانادا به شخصیت عقرب جان می دهد. عقرب یکی از محبوب ترین شخصیت های این فیلم است. احتمالا شما هیرویوکی سانادا را در مجموعه فیلم های اونجرز و لاست دیده باشید. جالب است بدانید، کریس کاساماسا در فیلم های قبلی نقش عقرب بازی کرده است اما در این قسمت به دلیل برخی مشکلات وی توانایی حضور نداشت.

تادانوبو آسانو در نقش رایدن

مورتال کامبت

تادانوبو آسانو در فیلم راه اندازی مجدد مورتال کامبت شخصیت رایدن را زنده می کند. رایدن موجودی آسمانی است که قادر به انتقال و کنترل رعد و برق است. شاید تادانوبو آسانو را قبلا در فیلم ثور دیده باشید. کریستوفر لامبرت و جیمز رمر در فیلم های قبلی در نقش رایدن بازی کرده بودند.


همچنین بخوانید: بهترین فیلم های رازآلود و تعلیق به انتخاب سایت «Rotten Tomatoes»


سیسی استرانگر در نقش میلینا

مورتال کامبت

میلینا شخصیت شیطانی داستان است که قصد دارد خواهر خویش را به قتل برساند. در قسمت های قبلی دانا هی این نقش را بازی کرده بود اما در این قسمت سیسی استرانگر که سابقه بازی کردن فیلم های مشهوری را در کارنامه خود ندارد، نقش میلینا را بازی خواهد کرد.

لودی لین در نقش لیو کانگ

بازیگران فیلم جدید مورتال کامبت

لیو کانگ یکی از قدرتمندترین و ماهرترین جنگجویان زمین و دشمن شانگ سونگ است. لودی لین نقش این شخصیت را بازی می‌کند. شاید قبلاً لودی لین را در Power Rangers یا Black Mirror دیده باشید. رابین شو در فیلم های قبلی لیو کانگ بازی کرده بود.


بیشتر بخوانید: بهترین فیلم ها با موضوع توطئه که هرگز مثل آن ها را نخواهید دید!(قسمت اول)


جو تاسلیم در نقش ساب زیرو

مورتال کامبت

ساب زیرو که یکی از محبوب ترین شخصیت های فیلم مورتال کامبت است، قادر به کنترل یخ و مشتقات آن است و بازیگری که بازی این نقش را بر عهده دارد، جو تاسلیم است که سابقه حضور در فیلم های رید و سریع و خشن 6 را دارد.

جاش لاسون در نقش کانو

مورتال کامبت

کانو یک شخصیت سایبرنتیک است که رهبری اژدها سیاه را بر عهده دارد، وی یکی از جنایتکاران این فیلم است. شما ممکن است قبلاً جوش لاوسون را در سینمایی خانه دروغ دیده باشید، وی بازیگر این نقش است.

جسیکا مک‌نامی در نقش سونیا بِلِید

بازیگران فیلم جدید مورتال کامبت

سونیا بلید یکی از اعضای ویژه این فیلم است که او را به همراه کانو می‌شناسند. بریجته ویلسون و ساندرا هس در فیلم های قبلی سونیا بلید را بازی کرده بودند. در این قسمت جسیکا مک‌نامی نقش این بازیگر را بازی می‌کند.


در ادامه بخوانید: بهترین فیلم های هیجان انگیز که نباید آن ها را از دست بدهید !


مکس هانگ در نقش کانگ لائو

مورتال کامبت

کانگ لائو شخصیتی کاریزماتیک دارد که با استفاده از کلاه تیز خویش می‌تواند بدن دشمنانش را به دو قسمت تقسیم کند. این شخصیت برای اولین بار است که در داستان مورتال کامبت حضور می‌یابد و مکس هانگ وظیفه ایفای نقش در آن را دارد.

امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید. شاد و پیروز باشید!