سونی محبوب ترین ها را بصورت انحصاری در چنگ خود دارد !

سال 2018 را می توان یکی از سال های پر رونق برای پلی استیشن 4 و بازی های جذاب و انحصاری این کنسول دانست. کنفرانس خبری سونی در E3 2018 تقریبا به طور کامل به معرفی چهار بازی آینده این کمپانی که ما قبل از این رویداد از آن ها خبر داشتیم تعلق گرفت. عناوین محبوبی نظیر  : The Last of Us Part II, Death Stranding, Ghost of Tsushima, و  Spider-Man. اگر موفق به تماشای کنفرانس سونی نشده اید و یا از اخبار آن اطلاعی ندارید در ادامه با معرفی مهمترین بازی های معرفی شده سونی در E3 2018 همراه ما باشید.

تریلر جدید Death Stranding

باورش سخت است اما تریلر جدید شاهکار هیدئو کوجیما  Death Stranding بخش هایی از بازی واقعی را به نمایش می گذارد. اما نگران نباشید همچنان کلی سوال پاسخ نداده شده و چیزهای عجیب زیادی وجود دارد! بدون شک Death Stranding یکی از بهترین بازی های ساخته شده در چند سال اخیر و یا با کمی خوش بینی می تواند تبدیل به یکی از بازی های تمام دوران شود.


اولین تریلر گیم پلی بازی مورد انتظار THE LAST OF US PART II

این تریلر را از یوتیوب ببینید!

همه ما از نسخه دوم بازی محبوب THE LAST OF US خبر داشتیم و حتی تریلری هم برای این بازی منتشر شده بود. اما سونی که کنفرانس خود را با این بازی آغاز کرد، تریلری جذاب را از گیم پلی این بازی به نمایش گذاشت و همین امر کافی بود تا مشخص شود این عنوان نیز همانند Death Stranding یکی از بهترین عناوین سال های اخیر است.


GHOST OF TSUSHIMA شما را به عنوان سامورایی به چالش می کشد عنوانی محبوب از خالق INFAMOUS

سرانجام موفق شدیم نگاهی به گیم پلی بازی مورد انتظار GHOST OF TSUSHIMA از استودیو Sucker Punch بیاندازیم. استودیویی که برای ساخت بازی ماجراجویی/ ابرقهرمانی Infamous مشهور است. GHOST OF TSUSHIMA شما را به عنوان یک قهرمان وارد دنیای سامورایی ها می کند. گرافیک فوق العاده و روان به همراه مبارزه های جذاب از ویژگی های این بازی هستند. زمان انتشار هم همچنان نامشخص است.


Spider-Man برای پلی استیشن 4 

نسخه جدید بازی اسپایدر من می تواند یکی از بهترین نسخه های این بازی باشد که تا به امروز ساخته شده! تریلر منتشر شده از این بازی در کنفرانس سونی خبر از گیم پلی جذاب و روان میدهد. خبر خوب این است که این بازی به احتمال زیاد در سپتامبر 2018/ شهریور و مهر 97 منتشر خواهد شد.


Kingdom Hearts III با حضور دزدان دریایی کارائیب !

Kingdom Hearts III در بیشتر نمایش های E3 2018 حضور داشت. Square Enix تریلر جدیدی از بخش دیگر این بازی با نام Pirates of the Caribbean را به نمایش گذاشت.


CONTROL زمان را کنترل کنید !

یکی دیگر از عناوین معرفی شده مهم در رویداد سونی، Control بود، بازی جدیدی از استودیو Remedy، استودیویی که برای ساخت بازی هایی مانند Quantum Break و Alan Wake مشهور است. این بازی نیز تمی شبیه به کوانتوم بریک دارد و شما با کنترل زمان سر و کار دارید  و به نظر می رسد این بازی فوق العاده عجیب و غریب باشد! این بازی در سال 2019 و برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی عرضه می شود.


بازی DÉRACINÉ / بصورت واقعیت مجازی روح شوید !

بازی جذاب دیگر از سازندگان دراک سول، اما این بار بصورت VR و برای سونی، FromSoftware بازی دیگر را نیز با نام Sekiro: Shadows Die Twice در کنفرانس مایکروسافت معرفی کرد.


بازسازی بازی RESIDENT EVIL 2

 

بعد از مدت ها انتظار سرانجام نسخه باز سازی شده  RESIDENT EVIL 2 منتشر شد. 3 سال پیش بود که کپ کام خبر از بازسازی این بازی محبوب داده بود و لی از آن زمان به بعد هیچ خبری از این باز منتشر نشد. ولی سونی در کنفرانس خود به غیر نمایش تریلر، خبر از انتشار این عنوان در 5 بهمن برای پلی استیشن 4، اکس باکس وان و پی سی داد.

همچنین بخوانید