اگر به دنبال بهترین بازی های اندروید برای کودکانتان هستید، در ادامه لیستی از بازی های مناسب کودکان برای اندروید آماده کرده‌ایم که میتواند برای شما مفید باشد!

سیستم عامل اندروید به دلیل متن باز بودن توسط شرکت های مختلفی از تولیدکننده گوشی هوشمند به کار گرفته می شود. از این رو بیشترین کاربر بین سیستم عامل های موبایل، به اندروید تعلق دارد.

تاکنون توسعه دهندگان اپ و بازی موبایل میلیون ها برنامه برای این سیستم عامل در گوگل پلی منتشر کردند و اگر سری به این فروشگاه آنلاین گوگل بزنید، به سرعت می توانید بازی موردنظر خود را پیدا کنید.


اپلیکیشن ها و سایت های مفید برای کودکان در زمان قرنطینه


در این مطلب قصد داریم شما را با بازی های مناسب کودکان برای اندروید آشنا سازیم. بازی هایی که هر یک ویژگی های بزرگی داشته و تجربه خوبی رقم می زنند.

بازی های مناسب کودکان برای اندروید

Bubadu kids games

Bubadu یک استودیوی توسعه دهنده است که چندین بازی برای بچه ها منتشر کرده است. این بازی ها همیشه ارزش آموزشی ندارند، اما گاهی سرگرم کننده هستند. شما می توانید اکثر بازی های این مجموعه را به صورت رایگان دانلود کنید. عناوینی که به جرات می توان گفت طرفداران بسیاری بین کودکان دارند.

بازی های مناسب کودکان برای اندروید

The Endless kids games

مجموعه ای از بازی های بچه ها است. تعداد زیادی از بازی ها، از جمله الفبای بی پایان، خواننده بی پایان، شماره های بی پایان، بی نهایت وردپلی، در این مجموعه وجود دارد. بازی ها نسبتا ساده هستند و همچنین ارزش آموزشی دارند. شما می توانید از پرداخت درون برنامه ای برای دسترسی به امکانات بیشتر استفاده کنید.


5 راهکار ساده برای سرگرم کردن کودکان در قرنطینه کرونایی!


Human Heroes: Einstein’s Clock

Human Heroes: Einstein’s Clock یک بازی بچگانه با عناصر آموزشی است. این بازی بیشتر مفهوم زمان را به کودکان آموزش می دهد. در واقع فردی که به عنوان انیشتین شناخته می شود، به کودکان گفتن ساعت را آموزش می دهد. بنابراین Human Heroes: Einstein’s Clock یک عنوان آموزش برای یادگیری ساعت است که مناسب کودکان بوده و برای انها توسعه یافت.

این برنامه بازی محور را که از مجموعه ای بازی کوچک تشکیل شده، به صورت رایگان می توان دریافت کرد.

بازی های مناسب کودکان برای اندروید

Intellijoy

Intellijoy یک توسعه دهنده در Google Play است که متخصص بازی های بچه ها است. بسیاری بازی سرگرم کننده مانند نقاشی کودکان و پازل های پیش دبستانی وجود دارد. اکثر برنامه ها و بازی های آنها توسط پدر و مادر مورد توجه قرار گرفته اند. گزینه all-in-one امکان دریافت تمام امکانات را با قیمت مشخص شده به شما می دهد.

بازی های مناسب کودکان برای اندروید

LEGO games

این مجموعه بازی برای بچه ها عالی است. عناوین مختلفی از جمله بازی های کمیک، بازیهای جنگ ستارگان و چندین بازی اصلی دیگر دارد. اکثر بازی ها، بازی های ماجراجویی هستند، اما تقریبا آسان و حتما لذت بخش است. اکثریت قریب به اتفاق آنها رایگان هستند. فقط چند مورد نیاز به خرید کامل است.


بهترین سریال های انیمیشنی مناسب کودکان که میتوانید همراه خانواده ببینید!


بازی های مناسب کودکان برای اندروید

Minecraft

ماین کرافت به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های عرضه شده در بین بزرگسالان، جوانان و کودکان شناخته می‌شود. گیمرها در یک دنیای خالی از جمعیت شروع به کاوش می‌کنند و اشیاء و همچنین آیتم‌های مختلفی را پیدا می‌کنند. شما می‌توانید برای کودکان خردسال خود این بازی را در حالت خلاقانه تنظیم کنید. در این حالت، بازیکن منابع نامحدودی در اختیار دارد که با استفاده از آن‌ها می‌تواند خانه خود را بسازد.

کودکانی که سن بیشتری دارند ممکن است از حالت بقای بازی بیشتر لذت ببرند. در این حالت، بازیکنان به جمع‌آوری منابع و اشیاء می‌پردازند و باید در حین انجام این کار مراقب خود باشند تا توسط دشمنان بازی مورد حمله قرار نگیرند. در هر صورت، شما بازی را در هر حالتی که تنظیم کنید بچه‌ها به این بازی جذب می‌شوند. با پرداخت 6.99 دلار می‌توانید این بازی را دانلود کنید اما خریدهای اضافی درون برنامه برای شخصی‌سازی و تغییر اسکین‌های بازی است و به هیچ وجه روی روند گیم‌پلی تأثیر نمی‌گذارد.


معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه ؛ سرگرمی هم آرزوست!


بازی های مناسب کودکان برای اندروید

PBS Kids games

پی‌بی‌اس کیدز نام یکی از استودیوهای زیرمجموعهٔ پی‌بی‌اس است که به پخش برنامه‌های تلویزیونی ویژهٔ کودکان اختصاص دارد. این استودیو علاوه بر پخش برنامه‌ها و کارتون، اپلیکیشن‌ها و بازی‌های کودکانه متنوعی را منتشر کرده که همه‌چیز از شخصیت‌های برنامه‌های تلویزیونی کودکانه گرفته تا بازی‌های آموزنده چندساعته را پوشش می‌دهد. PBS Kids کالکشن بازی نسبتا بزرگی دارد. در بسیاری از بازی‌ها، شخصیت‌های برنامه‌های تلویزیونی مختلفی که PBS به نمایش می گذارد گنجانده شده‌اند. در کنار این‌ها، یک بازی جامع به نام PBS Kids Games وجود دارد که نوع زیادی از این المان‌ها را در بازی خود ترکیب می‌کند. تقریبا همه بازی‌های پی‌بی‌اس کیدز رایگان هستند. بد نیست بدانید که جدیدترین بازی آنها به نام “Cat in Hat Builds That” نیز یکی از بهترین بازی‌های این مجموعه است.

بازی های مناسب کودکان برای اندروید

Poio

پویو یک بازی آموزشی با محتوای فراوان است و البته قیمت بالایی هم دارد. با انجام این بازی کودک شما نحوه هجی کردن کلمات و خواندن کلمات، جملات و داستان‌ها را می‌آموزد. در طی فرایند یادگیری کودک شما با نحوه بازی بیشتر آشنا می‌شود. در پایان بازی، کودک شما باید بتواند داستان بازی را برای شما بخواند. در تحقیقی که از4000 نفر از والدینی که از بازی پویو به همراه فرزندان خود استفاده می‌کنند به عمل آمد بیش از 85 درصد آن‌ها بر تأثیر مثبت این بازی روی روند یادگیری و افزایش سواد فرزندشان تاکید داشتند.


معرفی 5 بازی موبایل که در قرنطینه سرگرمتان خواهد کرد


بازی های مناسب کودکان برای اندروید

Toca Boca

به آخرین بازی از لیست بازی های مناسب کودکان برای اندروید رسیدیم! توکا بوکا توسعه‌دهنده چند نمونه از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های کودکانه موبایلی بوده است. مزیت این بازی این است که سناریوهای مختلفی را برای سرگردم شدن کودک، پیش روی او قرار می‌دهند. از جمله موضوعات بازی می‌توان به آشپزی، رفتن به تعطیلات، رفتن به مدرسه، رفتن به شهر بزرگ و حتی کوتاه کردن مو اشاره کرد. بیشتر بازی ها در کنار نسخه پولی، نسخه رایگان هم دارند.

در لیست فوق به عناوین اندرویدی کودکانه اشاره داشتیم که بیشتر مناسب کودکان بوده و موجب سرگرمی آنها خواهد شد. همچنین بدون پرداخت هیچ قیمتی می توان آنها را دریافت کرد.