عرض سلام و درود و خسته نباشید ( هرکی ندونه فکر می کنه کوه کندید) خدمت همه ی حضرات عزیزی که خستگی از سر و روشون می باره. می دونم حوصلتون سر رفته و حال ندارید صحبت های یه بچه نویسنده توی یه سایت سرگرمی رو بخونین. اما باید خدمتون عرض کنم همینه که هسسسسسسست گل های تو خونه. حوصله هممون سر رفته. چه کنیم؟ بازی. بلی بازی کنید. با ما همراه باشید با بازی های مورد انتظار ماه مه 2020.


معرفی پنج بازی سرگرم کننده موبایل برای ایام قرنطینه ؛ سرگرمی هم آرزوست!

معرفی بازی Animal crossing:new horizon! بهشت خودتان را بسازید!

بازی sky:children of light ، تجربه ای نوین در بازی های موبایل! 


اگرچه عرضه بازی the last of us به تعویق افتاد ، اما چندین بازی از جمله Saints Row: The Third Remastered ، Minecraft: Dungeons ، Sword Art Online: Alicization Lycoris قرار است در ماه مه منتشر شوند. Fast & Furious crossroad، که در ابتدا قرار بود در تاریخ 9 ماه مه به بازار عرضه شود ، ممکن است در این ماه منتشر نشود. انتظار می رود به زودی Mad Studios جزییاتی را درباره راه اندازی آن اعلام کند.

Forza street (android,ios)- may 5

Forza streed برای موبایل است که در مقایسه با سایر بازی های سری Forza کمی متفاوت است. این عنوان دارای مسابقات کمتری خواهد بود و بیشتر بر جمع آوری و به روزرسانی اتومبیل ها تمرکز دارد. بازیکنانی که Forza street را قبل از 5 ژوئن دانلود می کنند ، یک بسته دریافت می کنند که شامل Ford GT 2017 ، برخی از اعتبارهای درون برنامه و طلا خواهد بود.


Marvel’s Iron man VR- may 15

در  Marvel’s Iron man VR تونی استارک با دشمن جدیدی به نام Ghost یا شبح روبرو می شود. چند سال پس از آنکه تونی از ساخت اسلحه بازنشسته شد و به یک ابرقهرمان معروف تبدیل شد ، شبح برای قوی کردن امپراتوری خود شروع به بازپس گیری سلاح های قدیمی صنایع استارک می کند. شبح به بسیاری از مکانهای شرکتی که به تونی تعلق دارند حمله می کند و او مجبور است با او مبارزه کند.


Saints Row: The Third Remastered (PS4, Xbox One, PC) – May 22

 Saints Row: the third remastered به تازگی معرفی شده است. این ریمستر با تصاویر پیشرفته به همراه ماشین های جدید ، اسلحه و بیش از 30 مورد DLC ارائه می شود. بازی در ابتدا در سال 2011 شروع می شود ، شما رهبری خیابان سوم را بر عهده دارید. شما باید برای دفاع از تاج و تخت خود سندیکا را به دست بگیرید. این عنوان برخی از سناریوهای گیم پلی عجیب و غریب است ، جایی که در برنامه های تلویزیونی واقعیت خطرناک شرکت خواهید کرد ، با حمله هوایی به یک باند کشتی مکزیکی حمله کنید و بسیاری از کار های سرگرم کننده و هیجان انگیز که میتوانید در این بازی انجام دهید.


Sword Art Online: Alicization Lycoris (PS4, Xbox One, PC) – May 22

در sword art online:alicization lycoris ، شما هنگام وارد شدن در Underworld یا زیر جهان ، که یک دنیای عجیب و مرموز است ، نقش Kirito را به عهده می گیرید. این بازی دارای تصاویری خیره کننده JRPG ، نبردهای شدید و دنیای عظیم برای کشف است.


Minecraft: Dungeons (PS4, Xbox One, PC, Switch) – May 26

این یک بازی اکشن-ماجراجویی است که در جهان Minecraft اتفاق می افتد. شما می توانید کاراکتر خود را شخصی سازی کنید و از آیتم های منحصر به فرد و جذابیت های اسلحه ها کسب کنید تا راه خود را از طریق سیاه چال های خطرناک بدست آورید. به صورت انفرادی یا با حد اکثر چهار دوست بازی کنید و در تلاش باشید تا روستاییان را از شر Arch-Illager نجات دهید.
بازی های Bioshock: The Collection, Borderlands: Legendary Collection, XCOM 2, and Xenoblade Chronicles Definitive Editionare در 29 مه منتشر خواهند شد.
در کنار این ها،  Sonic at the Olympic games Tokyo 2020 در تاریخ 7 مه برای سیستم عامل های اندروید و ios منتشر می شود.


 بازی های مورد انتظار ماه مه 2020 شاید مارو نجات بده ! حضرت عباسی قرنطینه ما رو هم کلافه کرده. اگر که بازی، فیلم، کتاب یا هر چیز دیگه ای میشناسید، بهمون معرفی کنید تا همه استفاده کنن. دستخوش دارین…