بازی محبوب Persona 5 موفق به فروش بیش از دو میلیون نسخه بصورت جهانی شد !

بازی پرسونا 5 موفق به فروش بیش از دو میلیون نسخه از زمان انتشارش در 15 سپتامبر 2016 تا به امروز شد. البته این بازی ابتدا در ژاپن سپس در آوریل 2017 در آمریکا و اروپا منتشر شد. بازی پرسونا 5 از بازی‌های سبک  Jrpg (بازی‌های نقش آفرینی کلاسیک ژاپنی) است که برای کنسول پلی استیشن (3 و 4) منتشر شد.

شب گذشته کمپانی منتشر کننده بازیی پرسونا 5 از سوی طراح شخصیت های این بازی شیگنوری سوجیما از طریق توییتر رسیدن به رکورد 2 میلیون نسخه را با انتشار پیامی اعلام کرد و از هوادران این بازی برای پشتیبانی تشکر کرد.

بازی پرسونا 5

بازی پرسونا 5 در جشنواره گیم اواردز امسال نامزد دریافت چهار جایزه در بخش های : بهترین بازی سال، بهترین کارگردانی هنری، بهترین موسیقی متن (آهنگسازی این بازی بر عهده Shoji Meguro بوده است) و بهترین بازی نقش آفرینی (Role-Playing) شده است.

بازی Persona 5 روایت چند دانش آموز مدرسه شوجین را به نمایش می گذارد که مشکلاتی مشابه تمام هم سن و سالان خود دارند اما رفته رفته متوجه می شوند که در درون خود قدرتی فوق العاده و عجیب به نام پرسونا دارند و بوسیله آن تلاش می کنند تا با اهریمن درونی انسان های بد مبارزه کنند. این بازی یکی از جذاب ترین بازی های نقش آفرینی است در واقع این بازی همانند یک انیمه است که شما نقش اصلی را بازی و زندگی می کنید. روایت داستانی زیبا، کارگردانی هنری فوق العاده ، گیم پلی طولانی مدت و جذاب، شخصیت پردازی بسیار قدرتمند، موسیقی جذاب و دلنشین همه از ویژگی های بسیار شگفت انگیز این بازی فوق العاده هستند.

در این مطلب قصد بررسی این بازی را نداریم اما به شما پیشنهاد می کنم اگر از دوستداران بازی های نقش آفرینی هستید و یا به دنبال یک بازی متفاوت و جذاب می گردید حتما و بدون شک بازی پرسونا 5 را دنبال کنید و یک نکته و راهنمایی کوچک، اگر این بازی را آغاز کردید یادتان باشد تصمیمات شما در مدت زمان بازی و نحوه پایان آن تاثیر بسیاری دارد.

 

ممکن است به خواندن این مطالب نیز علاقه مند باشید