یکی از زیباترین بازی های که تا به امروز تولید شده !

بدون شک گریس یکی از زیباترین و هنری ترین بازی هایی که تا به حال تولید شده، جدا از این زیبایی بصری ، داستان بازی هم با سایر بازی های استریو تایپ ی که تا الان بازی کردین فرق داره ! تو این بازی هیچ دشمنی برای مبارزه وجود نداره، شما با پرش از ارتفاع نمی میرید، در واقع اصلا تو این بازی مردنی در کار نیست ! در عوض گریس در مورد تجربه دنیای عجیب و شگفت انگیز و کشف داستان مرموزی که در هسته ش این دنیا وجود داره !

چیزی که راجع به بازی Gris قابل توجه ، این که این بازی دائما در حال معرفی مفاهیم جدید هستش و به طور پیوسته به چیزی پیچیده تر تبدیل می شه !

داستان بازی راجع به دختریه که تو دنیای خودش گم شده اما با وجود تجربه های دردناکی که داشته هیچوقت امید خودش رو هم از دست نداده ! این دختر تصمیم داره برای رهایی از این وضع و رسیدن به زندگی بهتر سفرهایی رو درون خودش شروع کنه و شما باید بهش کمک کنید تا از بتونه سفرهاش و با حل کردن پازل های ذهنی به درستی تموم کنه !

معرفی بازی Gris ؛ انیمیشنی 2 بعدی که می توانید آن را بازی کنید !!!

 

بازی در محیطی عاری از رنگ شروع میشه جایی که شما قرار در نقش دختری ساکت به اسم از این دنیای بی رنگ و ویران شده عبور کنید و با حل کردن پازل های بازی و جمع آوری ارب / Orb های مختلف سرانجام موفق میشید رنگ رو به این دنیا برگردونید! با بر گردوندن هر رنگ این دنیا تغییر می کنه و با تغییر دنیا شخصیت اصلی هم تغییر می کنه !

یادتون باشه بازی رو با حوصله بازی کنید و فقط فکر تموم کردنش نباشید! تو این دنیای زیبا قدم بزنید و وقت زیادی رو صرف تماشای جذابیت های گرافیکی این بازی فوق العاده زیبا کنید!

برای مثال اولین رنگی که شما می تونید به این دنیا برگردونید، رنگ قرمز هستش! با برگشت این رنگ این دنیا تبدیل به کویری خشک میشه ! بادهای شدیدی شرو به وزیدن می کنه که شخصیت بازی رو به این ور و اون ور پرت میکنه، شما باید منتظر باشید تا باد تموم شه ! رنگ بعدی رنگ سبز هستش که گیاهان و حیوانات رو وارد بازی می کنه ! رنگ بعدی آبی که آب و بارون رو وارد بازی می کنه ! با هر تغییر نحوه ارتباط و توانایی های شما نیز تغییر می کنه !


در ادامه بخوانید »

بازی ویدیویی Stranger Things در راه است !

۵ تا از مهمترین بازی های معرفی شده الکترونیک آرتز در E۳ ۲۰۱۸

آیا بازی های ویدیویی خشن باعث رفتارهای خشونت آمیز در افراد می شوند؟


معرفی بازی Gris ؛ انیمیشنی 2 بعدی که می توانید آن را بازی کنید !!!
نام بازی : Gris / توسعه دهنده : Nomada Studio / ناشر : Devolver Digital /  سبک : ادونچر، ایندی /  آهنگساز : گروه Berlinist

این بازی از لحاظ ویژوال بسیار حرفه ای و زیبا هستش انگار تو دنیای نقاشی های آب رنگی زنده در حال حرکت هستید! نما ها و مکان هایی که به زیبایی طراحی و رنگ پردازی شدن ! و المان های نظیر نور، حرکت و پرسپکتیو دائما در حال تغییر هستن!!!

جدا از این ویژگی های گرافیکی موسیقی این بازی هم حرف نداره !!! پس شک نکنید حتما این بازی رو امتحان کنید.

بازی Gris برای پی سی و نینتندو سوئیچ از دیروز 13 دسامبر / 22 آذز بصورت رسمی در دسترس قرار گرفته شما می تونید از طریق صفحه استیم Gris بازی رو دانلود و خریداری کنید ! 

در ادامه از شما دعوت می کنم تریلر این بازی جذاب و زیبا رو تماشا کنید.