شرکت راکستار گیمز بازی Red Dead Redemption 2 را در سال 2018 برای کنسول های پی اس 4 و ایکس باکس وان منتشر کرد. مدتی بعد نیز شاهد انتشار بازی برای پلتفرم پی سی بودیم. این اولین عنوان از سری Red Dead بود که به پلتفرم رایانه شخصی آمد.

به هر حال چند سالی از انتشار بازی پرطرفدار Red Dead Redemption 2 می گذرد و به تازگی مایکروسافت با همکاری راکستار اعلام کرد بزودی بازیکنان کنسول ایکس باکس وان می توانند این عنوان را از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس تجربه کنند.


همچنین بخوانید :

Red Dead Redemption 2 برای PC منتشر شد

بازی Peaky Blinders: Mastermind برای پی سی و کنسول ها معرفی شد

بازی های مورد انتظار ماه مه 2020 ! فرار از بی حوصلگی!


بازی Red Dead Redemption 2 توانست امتیازات بزرگی از سوی منتقدین دریافت کنند و به محبوبیت بالایی هم دست یافت. مایکروسافت اعلام کرد از 7 می امسال کاربران کنسول ایکس باکس وان می توانند بازی مورد اشاره را از طریق Xbox Game Pass ایکس باکس وان تجربه کنند.

متاسفانه با افزوده شدن بازی Red Dead Redemption 2 به Xbox Game Pass، باید شاهد حذف GTA V باشیم و بازیکنان دیگر قادر نخواهند بود این عنوان را روی سرویس مایکروسافت تجربه کنند. ناگفته نماند بازیکنان پی سی دسترسی به سرویس Xbox Game Pass ندارند و این تنها بازیکنان ایکس باکس وان هستند که از سرویس بهره می برند.

بنابراین اگر Red Dead Redemption 2 را تاکنون تجربه نکردید، بهتر است از 7 می امسال با سرویس Xbox Game Pass آن را روی ایکس باکس وان تجربه کنید و لذت ببرید.

درباره این بازی باید بیان داشت که Red Dead Redemption 2 یک بازی Open World یا جهان باز و شخصیت سوم است که شما کنترل شخصیتی به نام آرتور مورگان را در غرب وحشی در دست دارید. بازی از ویژگی‌ها و حالت‌های بسیار طبیعی پشتیبانی می‌کند که در نوع خود بدون رقیب و بسیار شگفت انگیز است.

طرفداران Red Dead Redemption 2 در انتظار این بازی از طریق Xbox Game Pass باشند

حالت داستانی بازی به صورت تک نفره است و با آپدیت‌ها و بروزرسانی‌هایی که برای بازی آمد، قسمت آنلاین و چند نفره نیز به بازی اضافه شد. گیم پلی داستان اصلی بازی حدود ۶۰ ساعت است، البته اگر مراحل فرعی بازی را هم در نظر بگیرید قطعا باید زمان بیشتری برای این بازی اختصاص دهید. اما مطمئن باشید که دنیای رد دد ردمپشن ۲ به قدری هیجان انگیز و سرگرم کننده است که شما را ساعت‌ها مشغول خود خواهد کرد.

بازی رد دد ردمپشن ۲ توسط کمپانی Rockstar Studio ساخته شده است و کمپانی Rockstar Games مسئولیت انتشار آن را بر عهده دارد. بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر شد و تقریبا داستان قبل از داستان نسخه اول آن یعنی Red Dead Redemption در سال ۲۰۱۰ را دنبال می‌کند.

اگر می خواهید یک بازی تک نفره تمام عیار عالی را تجربه کنید، قطعا رد دد ردمپشن 2 با داستانی غنی و گیم پلی جذاب و گرافیکی پویا شما را مجذوب خود خواهد کرد. همچنین باید بیان داشت که شرکت راکستار بخش آنلاین این بازی را به نام رد دد آنلاین در دسترس قرار داده که تاکنون توانسته بازیکنان بسیاری را شامل خود کند.

اگر از دارندگان ایکس باکس وان هستید، بهتر است در 7 می آن را روی سرویس مورد اشاره محبوب ایکس باکس تجربه کنید.